recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket TV skal man vælge
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilket TV skal man vælge

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
LusKereN80 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilket TV skal man vælge
    Sendt: 14-November-2011 kl. 14:11
Hejsa..

Jeg står og skal have nyt TV i stuen. Primært brug er til alm TV, og lidt film fra media center, samt lidt Xbox i ny og næ.

Men er simpelthen sådan i tvivl om man skal gå efter Plasma / Led / Lcd og hvad det nu ellers hedder.. Jeg er ikke nogen fanatiker hvad billede angår, selvfølgelig skal billedet være i orden.
Størrelse på TV skal være minimum 40"
Og har selv kigget på følgende LG 47LD420C , grunden til dette valg, er at jeg føler jeg får en del TV for prisen. Men kender ikke noget til kvaliteten på dette TV.

Så nu spørger jeg altså herinde, hvad skal man vælge af de forskellige typer (hvad er forskellen på dem, plus/minus) Mit budget ligger på 4-5000,- Og jo tættere på de 4000 jo bedre.

Håber der er nogen der vil være søde og give mig et bedre indblik i hvad man skal gå efter.
Til top
LusKereN80 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Oktober-2007
Sted: Denmark
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2011 kl. 14:47
Slet ikke nogen som kunne hjælpe en forvirret mand med hvad han skal vælge og hvorfor ?

Redigeret af LusKereN80 - 16-November-2011 kl. 14:47
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2011 kl. 15:30
Har selv stået i samme situation, og Tror jeg selv er kommet frem til et Sony kdl40 ex 720 til 4999, synes den har givet det bedste billede til prisen, har både kigget plasma og LCD skærme. Flere andre i dette forum vil dog nok sige at du får et bedre billede med plasma. Det tekniske kan jeg ikke rigtig hjælpe med, prøv dig frem i diverse butikker
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu