|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Seatrout ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() Sendt: 09-August-2009 kl. 13:33 |
Hej herinde,
Mine forældres gamle billedrørs 32" bredskærmstv er stået af. Jeg har fået til opgave at finde et nyt til dem(en fladskærm). De vil dog helst have, at det er en butik, som de kan indlevere Tv'et i, hvis det bliver defekt(de har ikke godt med reklamation mm. via posten :-) ) Jeg er imidlertid faldet over dette "tilbud" hos expert: http://www.expert.dk/default.asp?state=product_detail&pa geid=2193&productid=36344&categoryid={7A6ECC6B-4458- 4A15-ABEC-3B419D85260A}&nodeid= Jeg har prøvet at søge på det på nettet for at høre andres erfaringer om det.....om det er ok, er der tit fejl på det, billedkvaliteten osv. men jeg har ikke kunne finde noget som helst om det??? Derfor tænkte jeg om nogen herinde havde noget viden om TV'et??.....Eller ville anbefale noget andet til dem?? Deres krav/behov(og mine anbefalinger ![]() Min. 42" og plasma. Prisleje max. 10.000 De bruger analog tvantenne + digitalt parabol. De ser en del gamle danske film....også i sort/ hvid på dvd og DK4 ( ja I læste rigtigt ![]() Ellers ser den gamle(min far) meget sport og naturkanaler på parabolen......så der er en del hurtige bevægelser på skærmen(mener jeg har betydning for valget af tv'et - har jeg hørt) Og ellers alm. tv-kiggeri (nyheder, tvserier på DR/DR2 og Tv2) Håber der er nogle herinde, der vil hjælpe dem(mig ;-) ) På forhånd tusinde tak!!! Mvh. Michael L. |
|
![]() |
|
Seatrout ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Ps.....de har lige målt efter.....og så vidt jeg kan regne ud, så har de "kun" plads til en 42".... Mvh. |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
Hej , jeg havde valgt et 42G10 i stedet , fås til ca 9000kr , bla hos NB Radio i roskilde.... MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
De skal have et tv med MPEG4 tuner til det nye signal fra antenne, og det er der på det du linker til.
Man kan godt prutte om prisen i expert - især hvis du viser dem et print med billigere pris - så de behøver ikke give 9.995 for det. http://ppradio.dk/242-147-211-plasma_2009.htm |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg må indrømme at jeg er lidt betænklig ved 42G10 efter at have læst denne tråd med problemer på G10'eren netop på 42" -modellen ??! http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=59723& PN=2 Mvh. Michael L. |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
Tjaa , Panasonic arbejder på sagen , så mon ikke der kommer en software update , og så er problemet der jo kun hvis du tilslutter en Blu-ray maskine.... MVH |
|
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Problemet er kun blu-ray og hvis de ikke skal se det, er det lige meget.
så er en g10 et super tv. pansonic arbejder også på en løsning af 1080p/24 problemet til blu-ray. Man kan godt se blu-ray, men det hakker lidt mere end det skal. |
|
![]() |
|
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
Jeg ville ikke selv købe et tv "i håbet om", at en fejl bliver rettet. Så længe en fejl på et tv ikke er rettet, bør man efter min mening ikke anbefale det, medmindre man gør opmærksom på fejlen samtidigt, så folk ikke køber katten i sækken. "kun"? Tænk på, at stadig flere skifter fra DVD til Blue Ray. |
|
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
|
![]() |
|
![]() |
Ja.........det er også det jeg tænker
|
|
![]() |
|
![]() |
Rygterne siger at der kommer en udmelding en af dagene vedr G10 probleamatikken fra Panasonic , så hvis i kan vente lidt...Det kan jo også være at U modellen har samme problem , og så er du jo lige vidt MVH |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
OK....det vil jeg så lige gøre. |
|
![]() |
|
Datamax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 402 |
![]() |
Hvorfor køber Du ikke bare et x10 42" ? du behøver vel ikke bruge alle pengene. Og til deres behov skulle det da være en fin skærm. |
|
CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |