|
Hvilket tv til stue. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
AsD ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2014 Status: Offline Point: 74 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Marts-2014 kl. 21:18 |
Hej folkens. Jeg går med overvejelser om at skifte tvet i den ene stue. Så kan jeg nemlig meget passende bruge det jeg har derinde nu på kontoret istedet. Det syntes jeg er en bedre løsning end at købe et til kontoret for så kan jeg retfærdiggøre det lidt bedre overfor både damen og min økonomiske samvittighed;-) men spørgsmålet er jo så bare hvad jeg skal vælge. Budgettet lyder på en 7-10k. Det skal gerne være et 55 da der er en 4/5 meter fra sofaerne til der hvor det skal stå. Men kan det lade sig gøre i denne prisklasse at få noget fornuftigt? Jeg vil ikke i øjeblikket smide mere end det da jeg sikkert alligevel skifter det igen når uhd engang bliver lidt mere almindeligt og jeg vil heller ikke ud og købe et uhd tv nu da de sikkert er væsentligt bedre om ganske få år. Jeg har kigget lidt på Philips og Samsung(aktiv 3d mod passiv) jeg har i forvejen aktiv men bruger det meget sjældent da jeg syntes jeg får ondt i hovedet af det. Det gør jeg dog ikke i biografen så jeg overvejer kraftigt at prøve et Philips med passiv denne gang, men vil jeg kunne se at det kun kører halv opløsning når tvet er så stort eller hvordan? Ved ikke super meget om alle de skærme og ting og sager der er kommet de sidste par år. Så alle indput er mere end velkomne:-) På forhånd mange tak:-)
|
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ingen?
|
|
![]() |
|
Gonardo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
Jeg vil hellere vælge LG eller Panasonic
![]() |
|
![]() |
|
Panasonic er nok lidt udenfor budget. LG syntes jeg ikke er pæne. Men har du en bestemt model i tankerne?
|
|
![]() |
|
Gonardo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
Har plasma i stuen, Sony i soveværelset er ikke tilfreds. Vil vælge de 2 pga. IPS panelet, har ikke nogen bestemt model i mit hoved
![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |