|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Forfatter | |
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Jeg kan ikke helt gennemskue 3D. Men "Yakken", som er moderator på Flatpanels.dk har skrevet følgende indlæg i en tråd :
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Hehe. så må de se at finde ud af at leve for altid, for eller blive du då gamle, at de lige skal grave dig op først ![]() ![]() ![]() ![]() Men nu skal vi spiser af med 3D (over alt), hvor der ikke engang er en fælles standart ![]() Redigeret af Startrek - 15-September-2009 kl. 18:45 |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Nej |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
Kom også til at købe et af e sidste krp-500a, som hentes i denne uge isf kalibreret. Iøvrigt ærgeligt at krp500m ikke kan skaffes mere. Redigeret af SVP03 - 15-September-2009 kl. 19:47 |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
MadsChristensen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Et 70'' pioneer med 3d
![]() |
|
Pioneer krp500a
Pioneer sc-lx90 susano Pioneer lx-bdp91 B&W 802D B&W 802N |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Nej, nej en 120" med 4D ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
MadsChristensen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Hehe bare vent det kommer
![]() ![]() ![]() Redigeret af MadsChristensen - 15-September-2009 kl. 23:21 |
|
Pioneer krp500a
Pioneer sc-lx90 susano Pioneer lx-bdp91 B&W 802D B&W 802N |
|
![]() |
|
Gravenslund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 230 |
![]() |
Som værende skeløjet finder jeg 3D værende ualmindeligt overvurderet Bitter?? ja |
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Det afhænger lidt af hvordan det er lavet, men som udgangspunkt er jeg enig, og jeg forventer at 3D i relativt lang tid for det første vil være en gimmick med ret begrænset nytteværdi, for det andet vil være et spørgsmål om at fravælge ordentlig 2D kvalitet for at få det. Teknologien med 120 Hz billede hvor man kører 60 Hz per øje med shutter-glasses er klart den mest effektive, og kan principielt laves uden at det går ud over 2D kvaliteten. Dét jeg er bange for er at folk køber et tv med 3D funktionalitet fordi det er det nye og smarte, og overser om tv'et nu også leverer ordentlig 2D. Andre teknologier - systemer med polariseringsbriller, og især 3D fladskærme der "virker" uden briller, går ud over 2D kvaliteten ("virker" i anførselstegn, fordi det efter min mening absolut IKKE virker, men ligner dé der klistermærker fra Anders And bladene der skifter billede når man vipper dem...) Jeg kan godt se en mulig nytteværdi i computerspil med 3D, hvis det laves med 120 Hz og shutter-glasses. Men jeg kan ikke lade være med lige at smide dette link til hvordan man gør hvis man vil have 3D uden at gå på kompromis med 2D... |
|
![]() |
|
Sschmidt ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 379 |
![]() |
Hvad er prissedlen på sådan én? En halv million kan vel ikke gøre det - for ikke at tale om det rum der skal til for at udnytte den Jeg så de også havde lavet en HOST version, af C3X Lumis, således man kan få alt sit grej pakket langt væk fra biffen, uden at bekymre sig om et langt HDMI-træk. Op til 250 meter! Mvh Steen |
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Så skal der vist lige lidt modvægt ind overfor Pioneer menigheden ![]() Jeg har netop været i samme overvejelser. Jeg synes udviklingen går ekstremt hurtigt lige nu, det taler i mine øjne for at man ikke render ud og bløder mange tusinde kroner for toppen-af-poppen. Det bliver hurtigt forældet. Vi har derfor besluttet at vente med at købe det store luksus-husalter og i stedet købt et 40" i mellem segmentet, vel vidende at det skal kunne bruges et andet sted i huset inden for 1-2 år (alrum eller børneværelse). Der blev derfor taget hensyn til at det skulle have indbygget dvb-c (gider ikke boks), velegnet til lyse rum, lavt strømforbrug, ingen blæserstøj/buzz, få refleksioner, rimelig lyd. Valget faldt på et Sony KDL-40W5500 som vi mener opfylder formålet. Havde kigget på LED modellerne da de pga. tykkelsen lidt bedre kunne gøre sig andre steder i huset. Men merprisen var for stor synes jeg. Ser med spænding frem til CES i januar. ![]() |
|
![]() |
|
mictand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Status: Offline Point: 436 |
![]() |
Jeg venter ikke rigtig på noget nyt kommende tv, men hvis jeg havde pengene til det, ville jeg investere i et af Philips topmodeller med local dimming LED og ambilight.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |