recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket TV venter i på?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilket TV venter i på?

Besvar Besvar Side  <1 678
Forfatter
Besked
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2009 kl. 19:33
Oprindeligt skrevet af Letten Letten skrev:

Enig, god billedkvalitet fås allerede nu.

Det jeg ser frem til er at godt billede kombineres med "øvrige features" og der er jo ikke længe til CES i januar

Netop, og så er der også de af os som muligvis sparer op til et super fedt projektor-setup..., samtidigt med at priserne på gode projektorer som JVC 350 er begyndt at falde...

Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2009 kl. 19:38

Venter på et Plug & Play TV, et panel hvor alt er udskifteligt i moduler så det kan skiftes/byttes ud efter behov. 

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Point: 1963
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2009 kl. 20:31
det kunne være man skulle begynde at lease sit AV udstyr, så kan man skifte til nyt hvert 2.-3. år 
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2009
Point: 2049
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2009 kl. 21:06

Oprindeligt skrevet af Letten Letten skrev:

det kunne være man skulle begynde at lease sit AV udstyr, så kan man skifte til nyt hvert 2.-3. år 

Yep, fed tanke. Problemet er bare at de steder hvor man så kan "leje"/"Lease" udstyr, ikke har de komponenter man ønsker at kunne leje og skifte ud hvert år

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2009 kl. 22:09

Jeg venter på de nye Pana-modeller. Og skifter så fra 46" til 50". Måske. Sidder lidt under 3m væk, og til spil er mit 46" stort nok, så det skal lige overvejes.

Jeg forventer, at de nye Panaer kommer ned under 3cm tykkelse.

Jeg er i øvrigt meget skeptisk over for 3D, hvis vi snakker om, at de skal blive standard - jeg vil ikke af med 2D. Venter på min eksemplar af Coraline på BD så jeg kan tjekke det ud. Jeg har nu en ret god forestilling om hvordan det ser ud, men følelsen ved oplevelsen må vente lidt.

BORING!
Til top

Besvar Besvar Side  <1 678

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu