|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Femerling ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 16-September-2007 kl. 18:12 |
Er kommet frem til disse modeller... Jeg er ikke så meget for Sharp'en fordi den er lidt i den dyre ende. Jeg er dog som i kan se mest for FullHD, men ved i virkeligheden ikke om jeg har behov for det, jeg skal bruge den til tilslutning af PC, PS3 og bluray/andet HD:
Samsung LE-M86-BD / Samsung LE-M87-BD Toshiba 37X3000PG Sharp XD1Det må helst ikke koste over 10.000 så regner med en 37'', med hvad anbefaler I? Redigeret af Femerling - 16-September-2007 kl. 18:13 |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Skal det være LCD? Mange hilsner Simon |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Det var da ufatteligt som jeg ikke kan gøre mine indlæg færdige, og kun bruge 1... /Simon |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6290 |
![]() |
Hej Asklepios , hvis du har et PX700 kan du ikke se ægte FULL HD , din skærm kan modtage 1080p , som den så skalerer ned til din skærms opløsning... MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
![]() |
I know...
![]() Ved godt det er fake... Det jeg mente var at - jeg personligt - ikke mener der er den store forskel på 720p og 1080p hvis man så to TV ved siden af hinanden der viste hvert sit signal. Måske hvis vi snakker 46", 50" eller mere. Men nok ikke 37". Det var bare der jeg ville hen... ![]() Jeg stiller bare spørgsmålstegn ved begrebet FULL HD, når det ikke understøttes af andet end HD materiale! Hilsen Simon |
|
De bedste hilsner
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6290 |
![]() |
Helt ok MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Femerling ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Jeg er bare ikke så glad for plasma! Nok pga. deres fortid med burn-in og genskin. Har læst flere steder at man ikke skal bekymre sig om det, men det kan jeg nu ikke en gang lade være med når jeg investerer så mange penge i noget.
Jeg sætter stadig spørgsmålstegn ved om FullHD er pengene værd, jeg synes det er svært at gennemskue :P |
|
![]() |
|
![]() |
Lige præcis Hopgreve...
![]() Men de fleste nye LCD/Plasma tv, der viser 1080p/720p, er vel i sådan en kvalitet at man næsten ikke kan se forskel!? Det jeg gik efter var udelukkende hvordan et SD/antenne signal så ud på skærmen. Og det vil jeg også mene ville være det bedste råd at give i dag... ![]() Hilsen Simon |
|
De bedste hilsner
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
![]() |
Køb Samsungen det er et kanon tv og jeg tillader mig at påstå det er det bedste af de nævnte.
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
NIKKO ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2004 Status: Offline Point: 172 |
![]() |
Jeg har set en del tv på det seneste, og har aldrig være imponeret over Samsungs tv - især ved standard -tv. Mit indtryk er ,at især Samsung kræver et meget godt signal, ellers er der støj og uroligt billede. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |