|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dargny ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() Sendt: 18-Juni-2007 kl. 12:06 |
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=382548 Jeg er ved at bygge en HTPC. kabinettet er nu valgt, men jeg kan ikke helt finde ud af hvilket tuner kort jeg skal vælge. TV-udbyder: StrofaXtra Kan i hjælpe? |
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Skal det være analogt eller digitalt?
|
|
![]() |
|
Gormack ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2007 Status: Offline Point: 50 |
![]() |
StofaXtra, må være DVB-C Så står den mellem Floppy/FireDTV og ..... jaa det er vist den eneste andet bud der er i DK pt. Samtidig er der kun en udbyder MM-vision og det koster pt. 1900,- kr. Mvh Morten |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Han kan vel stadigvæk vælge et analogt kort?
|
|
![]() |
|
Gormack ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2007 Status: Offline Point: 50 |
![]() |
Jo det kan han, men jeg går da ud fra at han har valgt StofaXtra for den digitale kvalitet. Ideen går vel lidt af det hvis man betaler for et digitalt signal til døren og så selv laver det om til analog inden det når ens HTPC. Mvh Morten |
|
![]() |
|
Dargny ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() |
Det skal være digitalt. Jeg har set tunerkort med et CI modul. Der kan jeg vel sætte IRDETO CAM kortet i, og så sætte stofaextra kortet i det. Hvad er forskellen på FireDTV og tunerkort med CI modul? |
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
FloppyDTV er den udgave af FireDTV man anvender internt, et TV kort ril en PSI port eller som sættes i en PC i stedet for et floppy drev. FireDTV er i en selvstændig boks. men er ellers identisk. FloppyDTV kan anbefales fordi man kan få det til at fungere bedst mulig. Fungerer fx med dvbviewer og undertekster. Der ser ud til at være problemer for nogle med de andre muligheder. |
|
![]() |
|
![]() |
Vil man kunne sætte floppyDTV i Mcubed HFX mini kabinettet?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |