recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket TV-kort
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilket TV-kort

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Praem Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-Juli-2007
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilket TV-kort
    Sendt: 15-November-2008 kl. 23:43

Hej med jer..

Jeg skal finde mig et TVkort... men jeg ved ikke hvilket jeg skal vælge. Så her håber jeg i vil hjælpe lidt..

Jeg er i en antenneforening der eftersigende skulle modtage YouSee digitalt. Så jeg skal bruge et kort der passer til dette. Planen er til at starte med at jeg skal kunne se digitalt tv på min pc, men på et senere tidspunkt vil jeg nok også gerne kunne smide det ud på diverse TV vis mediaCenter.

Jeg vil meget gerne høre hvad der er bedst. Prisen er ikke så vigtig.. Det skal bare være et godt kort.

/Praem

Til top
Hodor Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2008
Sted: Denmark
Point: 247
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2008 kl. 00:06

Eftersigende... det lyder ikke som om du er helt sikker.

Kan I bruge selector boks på det signal I modtager? Hvis ja, så er kodeordet DVB-C og et CI interface til paytv med et Viaccess CAM til afkodening. F.eks. en Digital-Everywhere FireDTV eller FloppyDTV

Til top
Praem Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2008 kl. 00:49
Oprindeligt skrevet af Hodor Hodor skrev:

Eftersigende... det lyder ikke som om du er helt sikker.

Kan I bruge selector boks på det signal I modtager? Hvis ja, så er kodeordet DVB-C og et CI interface til paytv med et Viaccess CAM til afkodening. F.eks. en Digital-Everywhere FireDTV eller FloppyDTV

Så bare lige for at være sikker... Så ville FloppyDTV C/CI og så det her Viaccess 4.84 være et godt køb? Behøver jeg ikke andet ? Hvad gør man hvis man evt vil have TV1000... Der vil jeg jo få et kort mere? Kan man tilslutte flere CAM eller hvordan fungere det?

Mange takker for dit svar....

Til top
Hodor Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2008
Sted: Denmark
Point: 247
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2008 kl. 00:51

TV1000 kan også leveres af TDC, så den bliver via samme kort.

Eksemple på et CAM:

http://www.dvbshop.net/product_info.php/language/en/info/p21 96_Viaccess-I-II-CAM--V484---by-Smit-.html/XTCsid/d17901de30 b62c2e50e33894e619e454

Redigeret af Hodor - 16-November-2008 kl. 00:54
Til top
Praem Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2008 kl. 01:03
Oprindeligt skrevet af Hodor Hodor skrev:

TV1000 kan også leveres af TDC, så den bliver via samme kort.

Eksemple på et CAM:

http://www.dvbshop.net/product_info.php/language/en/info/p21 96_Viaccess-I-II-CAM--V484---by-Smit-.html/XTCsid/d17901de30 b62c2e50e33894e619e454

Super... Mange tak for din hjælp.. Fandt det her....

http://www.mm-vision.dk/produkter/visvare.asp?action=vis& ;menu=mediacenter&varenr=617901

Glæder mig allerede..

Redigeret af Praem - 16-November-2008 kl. 01:07
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu