|
Hvilket udstyr til Al Jazeera Sport |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4704 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Jeg kan bekræfte at har Al jazeera Sport HD kanalerne i øjeblikket ikke sendes fra Hotbird på 13 Øst. Det passer også med dette link: Men der er stadig mulighed for at se Premier League fra 13 Øst. Det sendes af Græske NOVA, Italienske SKY Sport og Polske Cyfra+. Af ovenstående anbefaler jeg polske Cyfra+ som jeg sidste vinter så sende tre top kampe lige efter hinanden. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 02-August-2013 kl. 15:41 |
|
Pulver
Junior bruger Oprettet: 02-Februar-2010 Status: Offline Point: 33 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det muligt at modtage BeIN Sport på andre satellitter, når nu stort set alt er væk på 13E? Jeg kan se at de sendes på 25.5 E, 26.0 E og 7W, men kan nogen af dem overhovedet modtages her i DK?
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4704 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Jeg ved det desværre ikke. Men jeg kan godt fortælle hvad det vil koste hvis det viser sig at være muligt. Al jazeera/BeIN Sport vandt retighederne til at vise Premier League i MeNa ( Mittel East North Africa ) for knap et år siden. Da deres daværende kodnings system var let at hacke blev udsendelserne fra HotBird på 13 Øst stoppet for at undgå modtagelse i Europa. Samtidigt begyndte de kun at forny de eksisterende abonnementer således at de alle udløber her i disse dage før VM i fodbold. De har så lige introduceret nye modtagere og nye abonnementer til både nye og eksisterende kunder. De kan købes fra følgende link: En ny modtager med både 12 mdr BeIN Sport og VM i fodbold koster 399€ De kan også fås uden abonnement fra Engelske eBay: I går begyndte nogle nye kanaler, som man kun regner med skal bruges under VM: Af de nævnte satellitter er det kun Eutelsat 25B/Eshail 1 på 25.5°Øst der både har beams for MeNa og East ( som kan modtages i Danmark ) Men på hvilken Beam de eksisterende og de nye frekvenser sendes på ved jeg desværre ikke. Måske andre kan hjælpe? Hilsen Carsten.
|
|
svbg1979
Bruger Oprettet: 20-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 86 |
Funktioner
Tak(0)
|
ntv.mx er løsningen for at se BeIn Sport! |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |