|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ilu-dazed ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 208 |
![]() Sendt: 20-Maj-2010 kl. 09:49 |
Hej Alle
Jeg arbejder i et firma som overvejer at begynde at tilbyde vores kunder at deres monitor/projektor bliver kalibreret.
Men jeg har søgt og søgt og kan ikke finde andet værktøj end spider tv, og det har ikke ligefrem gode anmeldelser.
Ved i hvor man kan købe det rigtige udstyr. Og hvilket udstyr bør man anskaffe?
|
|
![]() |
|
Senna ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Maj-2008 Sted: Greenland Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Prøv at kigge på www.imagingscience.com. Så kan du nok få en ide om hvad der skal til
|
|
Pioneer KRP-500A
Pioneer VSX-LX52 PS3 Slim 120gb Oppo BDP 83 B&W DM603S3, LCR60S3, DM601S3 KEF PSW 3000 |
|
![]() |
|
ilu-dazed ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 208 |
![]() |
Jo der har jeg været inde. Men vi skal ikke være certificeret vi skal bare tilbyde det til vores kunder som noget vi altid gør. Og det er kun b2b kunder.
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Ja der er jo ingen grund til at kunne finde ud af det, bare fordi man tilbyder det
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Nu er der jo heldigvis verden til forskel på at være certificeret og at kunne finde ud af det.
Jeg arbejder da også med ting jeg ikke er certificeret i, men stadig kan det.
Vi har bare ikke behov for at certificerer flere medarbejdere i lige netop dette. Men vil stadig gerne tilbyde det.
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Det var sådan set heller ikke rettet så direkte mod certificeringen, der er jeg fuldstændigt enig med dig, det er ikke dét der medfører at man kan finde ud af det. Men det overrasker mig at man ikke kan finde henvisninger til andet end SpyderTV, hvis man mener at kunne finde ud af det.
Start på www.spectracal.com.
|
|
![]() |
|
![]() |
Nej ok, men har heller ikke sagt vi kan finde ud af det :) selvfølgelig skal vi sætte os ind i det. Men havde netop behov for at vide hvor vi skulle kigge. Men mange tak for det. |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |