recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket USB-C kabel til Sonos Move?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilket USB-C kabel til Sonos Move?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
L'er Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-September-2008
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér L'er Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilket USB-C kabel til Sonos Move?
    Sendt: 28-November-2020 kl. 23:23
Jeg har netop købt en Sonos Move. Det er dog gået fuldstændig henover hovedet på mig at man ikke bare kan benytte et standard USB-C kabel til at lade højttaleren op med. Ingen af de USB-C kabler jeg har liggende virker til den.

Hvilke USB-C kabler bruger I til at oplade jeres Sonos Move med?
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS4
Onkyo TX-NR656
HarboSAT10
HarboSUB10
Nintendo Wii U
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2020 kl. 23:29
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
L'er Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-September-2008
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér L'er Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2020 kl. 09:12
Den har jeg godt set, dog har jeg hørt mange brugere påpege at der alligevel er opladere der ikke virker til Sonos Move, selvom man følger de instruktioner
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS4
Onkyo TX-NR656
HarboSAT10
HarboSUB10
Nintendo Wii U
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu