|
hvilket usb-netkort? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Februar-2019 kl. 12:35 |
Min gamle moders usb-wifinetkort er brændt af.
Hvilke modeller kan anbefales i dag?
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
det kommer jo an på hvad det er for et netværk hun har.
og ordet "wifinetkort" er måske en kende misvisende - det er jo bare alm usb-dongles. (med mindre du virkelig vil bøvle med at sætte noget ind i maskinen) Men som udgangspunkt går du ikke helt galt i byen med et asus. TPlink laver en række forskellige, både alm dongles, men også reelle "usb-bokse" som kobles til via usb-kabel fx.
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, du har helt ret Claus,det gik lidt hurtigt.
Det er selvfølgelig en USB-dongle jeg mener. Jeg gider ikke skille hendes computer ad og montere et internet netkort, men ender nok med at bestille et TP-Link Archer T2UH den virker ud fra reviews til at være fornuftig og med en større sntenne, hvilket er nødvendig på hendes kontor.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |