|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() Sendt: 01-Januar-2010 kl. 11:49 |
Hej
Hvilket format skal jeg vælge til afspilning på et Sony DNLA TV.
Altså for at afspille over netværk.
Der står sådan her i brugsvejledningen:
– Video: Følgende filformater er gemt på serveren: AVCHD, HDV, MPEG2-PS (der i visse tilfælde ikke kan afspilles) Afhængigt af netværksenheden skal filformatet eventuelt konverteres før overførslen. I sådanne tilfælde anvendes filformatet efter konverteringen til afspilning. Se efter flere oplysninger i brugsanvisningen til den anvendte netværksenhed. Selv filer i et af ovennævnte filformater kan i visse tilfælde ikke afspilles. • Filnavn og mappenavn understøtter kun engelsk. |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
min pioneer afspiller fint de filer som min canon laver avchd mpeg4 h264 filer, jeg vil egentligt tro at sonyen også kan de samme... min ps3 afspiller dem også fint... men da de skriver mpeg2 så prøv da at lave en sekvens og test
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Bravia er tilsyneladende meget kritisk mht. DLNA server og formater, du kan starte med at læse her hvor meget er afprøvet: http://www.avforums.com/forums/lcd-led-lcd-televisions/1026920-bravia-w5500-dlna-compatibility.html
Bedst er tilsyneladende WMP12 (Windows 7)
|
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
Ok, takker.
Kigger på det og prøver mig lidt frem.
:)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |