|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Delphi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 438 |
![]() Sendt: 12-Januar-2008 kl. 11:18 |
Jeg ønsker at lave mig en simpel hjemmeside, hvor der udover noget tekst og nogle billeder er nogle links, hvor den besøgende kan downloade nogle filer. Det er vigtigt, at jeg kan lave en tæller, så jeg og de besøgende kan se hvor mange downloads der har været af de enkelte filer. 50MB er i første omgang rigeligt. Det er OK, at det koster lidt. Endvidere må det gerne være nemt, da jeg ikke har prøvet dette før. Der skal hen ad vejen være mulighed for ad udvide funktionaliteten af hjemmesiden. På forhånd tak
|
|
![]() |
|
ostenfeldt ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Det er et svært spørgsmål at svarer på, det er måske også derfor ingen har svaret Men jeg bruger 2, one.com til min private hjemmeside/blog, de har også et værktøj der hjælper dig med at oprette en hjemmeside. Eller en blog, som jo nok er lidt mere tidssvarende, og ikke mindst - meget enklere at opdatere.... Jeg adminstrere også en del forums, og dem hoster jeg hos unoeuro.com, de er efter min mening bedre til php..... Men begge tilbyder okay service og ydelse til okay pris... |
|
Jan Rasmussen
|
|
![]() |
|
mooens ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
Jeg har brugt Surftown i ca. 3 år. Dog primært som mailserver. Det har fungeret upåklageligt.
|
|
Mvh.
Mogens Denon AVR-2105. Denon DVD 1920. Sony KDL40W5500. Squeezebox Classic. Squeezebox Boom. Squeezebox Radio. Apple-TV. QNAP TS-209II. Logitech Harmony 525. Samsung 3126. WD TV Live |
|
![]() |
|
Duelund ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 381 |
![]() |
Prøv her, det virker fint: |
|
![]() |
|
Delphi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 438 |
![]() |
Tak for alle svarene Ja, man får jo rigtigt mange hits vha. Google.
Jeg ønsker i første omgang en meget simpel hjemmeside med nogle links, hvor de besøgende kan downloade nogle filer. På forhånd tak
Fra UnoEuro Vi hoster kun hjemmesider, og tilbyder dermed ikke at udvikle dem. Vores produkt kan gøre det du ønsker, i form af de programmeringsprog vi tilbyder, men det er op til dig at programmere det. Fra SurfTown Tak for din henvendelse. Det kommer an på hvilket produkt du har kig på.
Ja, f.eks Joomla med Docman skulle virke på den måde du beskriver
Hej, Nej vores webhoteller må desværre ikke bruges som et download site, da den slags ofte trækker meget trafik.
Du skal selv lave siden hos os. men vi tillader ikke download arkiv via
Måske er en blog en bedre løsning? Kan den opfylde mine krav?
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Kender dette sted.. Og med hensyn til programering, jeg skønner du er delphi-programmør, når du har lavet importxmltv som et com-interface til DVBviewer... Hvad med at prøve delphi PHP?
|
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
![]() |
@avh Ja, jeg er Delphi programmør på hobby basis. dandomain ser lidt dyrt ud, specielt hvis man skal have PHP. Prisen for Delphi PHP er $299, måske lidt overkill til mit nuværende behov; men kunne da være interessant på et senere tidspunkt. Off topic: Overvejer på et tidspunkt at gå over til SageTV, hvis de får løst undertekst problemet. Her skal man så bruge C# for .NET hvis man vil udvikle tillægs applikationer. Formodentlig kan Delphi for .NET også bruges. Måske er det ikke nødvendigt at lave tillægsprogrammer til SageTV? Har nu licens til Delphi 2007 for win32.
|
|
![]() |
|
![]() |
Har nu fået svar fra webhosting.dk: Hej Ser vel egentlig lovende ud (og et hurtigt svar!) med rimelige priser. Endnu engang tak for svarene
|
|
![]() |
|
![]() |
For lige at afslutte: Valgte www.webhosting.dk Bruger Stone's Webwriter til at skrive HTLM-koden og ccount til at tælle antal downloads. Synes det fungerer rigtigt godt: www.a123.dk Ikke verdens mest avancerede hjemmeside, men den opfylder mine krav. Endnu engang tak for inputs
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |