|
Hviltet mediecenter? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
-C5- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Juni-2014 kl. 21:29 |
Hej
Jeg har fået mig en NAS, en Synology DS412+. Jeg har en PS3, som mediacenter. Men findes der ikke et bedre alternativ? Vil en PS€ være bedre? Det skal være en maskine der kan afspille de rå rippede DVD og blu-ray film og selvfølgelig også musik. Og så skal den kunne betjenes fra smartphonen. således man ikke er tvunget til at have tv'et tændt for at høre musik. Har I nogle gode bud? Jeg er mere optaget af kvaliteten end prisen. |
|
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
-C5 - det undrer mig lidt med den mængde indlæg du har at du ikke har læst bare en del af de enormt mange indlæg der handler om mediecentre. Der er jo tonsvis af løsninger hvis du har søgt i forummet. Men hvad er det helt præcist du er ude efter? en ren box der kører uden du skal lave noget (dem er der så ikke mange af) men typisk en hvilken som helst plex/xbmc/mediaportal enhed kan det du ønsker. spørgsmålet er blot hvor meget du vil spytte efter enheden. Det er nok snarere det der afgør hvilken retning du skal kigge.
|
|
![]() |
|
-C5- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
Jeg har læst om HTCP, om NUC om appel tv osv. Hver gang jeg tror jeg er blevet klogerer, er jeg det ikke alligevel. Jeg troede jeg havde fundet løsningen med en TVIX. men så er firmaet åbenbart gået konkurs og der sælges bare ud af lageret, som jeg forstår det. Hvilket vel betyder ingen opdateringer i fremtiden.
Ja jeg søger en boks der kan sættes til netværket og receiveren og afspille de rå rippede dvd og blu-ray film, samt musik, enten med display så man kan se hvad man laver, eller betjent fra mobilen. |
|
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Den type færdiglavede bokse er "næsten" en død sild. en XBMC/Plex baseret PC er faktisk mere fleksibel og ligeså anvendelig.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |