|
Hvis i mangler effektforstærker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ReneJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-August-2006 Status: Offline Point: 224 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-August-2013 kl. 21:23 |
Hej,
Fik lige en mail om dette tilbud http://www.sherbourn.com/products/pa7350. Står til 22k hos avconnection. Overvejer VIRKELIG om man skulle bestille den hjem via shopusa.com (har prøvet det før) som siger inkl alt 9000,- |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den ser godt nok lækker ud.. men gad vide hvordan den lyder..?
|
|
![]() |
|
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
Det er squ billigt.
Vær lige opmærksom på at den trækker 4000W under full load, dvs at den trækker en strøm på (4000/230)A = 17,4A. Så inden man givr den skal skal der lige lidt sølvpapir omkring sikringen :) |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Den trækker nu "kun" 3,3KW ![]() Så en egen sikringsgruppe til sådan en fætter. |
|
![]() |
|
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
Jeg klipper lige fra manualen. "Power consumption: up to 4000 watts under maximum load Note: We STRONGLY recommend that the PA 7-350 be attached to a dedicated power circuit. Under real-world conditions, with typical loads, playing music, the PA 7-350 will deliver full dynamic power when attached to a single dedicated 115 VAC 20 A circuit! If the PA 7-350 is to be used for demanding commercial applications or under laboratory conditions, a dedicated 230 VAC 30 A circuit is REQUIRED. Please contact Sherbourn Technical Support if you require more information." De anbefaler faktisk en 30 A sikring for at være på den sikre side ![]() |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Mon ikke AV-C justerer prisen snart? - de bør kunne se de ikke får afsat deres til de priser de tilbyder.
Bemærk de 22k er for en DEMO!!
|
|
![]() |
|
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
Står så også den ikke er tilgængelig, men vildt at prisen bliver ganget med 5 for at få prisen i deres butik 5600kr x 5 = 28000kr
![]() |
|
![]() |
|
LeChuck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-April-2011 Status: Offline Point: 174 |
Sherbourn skriver selv at PA7-350 før kostede $2799, så de $999 har sikkert været et slagtilbud for at rydde lageret inden en ny model.
Set i det lys, kombineret med at Sherbourn har ti års garanti, synes jeg ikke AVConnections pris er specielt høj. Edit: Sherbourn er åbenbart købt af Emotiva, og navnet fases ud. Så det er et ophørsudsalg af de sidste modeller på lageret.
Redigeret af LeChuck - 07-August-2013 kl. 08:49 |
|
![]() |
|
Nå...men jeg ville da lige bestille ét stk, men nu er det allerede for sent.
"Product is unavailable" :) I går aftes kunne jeg godt putte den i kurven :( |
|
![]() |
|
ReneJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-August-2006 Status: Offline Point: 224 |
Ja jeg var desværre også for langsom. Havde den ellers i kurven i går aftes:D
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |