recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvis jeg ikke ser Avengers: Infinity War i biffen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvis jeg ikke ser Avengers: Infinity War i biffen

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6251
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvis jeg ikke ser Avengers: Infinity War i biffen
    Sendt: 25-April-2018 kl. 08:10
Så er den ødelagt af spoilers, når jeg kan købe eller leje den
Men jeg gider ikke rigtigt superheltefilm mere
Men på den anden side... måske er det en god film?
Lige nu ved jeg næsten intet om handlingen

Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2018 kl. 09:17
?
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2018 kl. 09:42
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Så er den ødelagt af spoilers, når jeg kan købe eller leje den
Men jeg gider ikke rigtigt superheltefilm mere
Men på den anden side... måske er det en god film?
Lige nu ved jeg næsten intet om handlingen

Ok... 
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2018 kl. 11:55
Og hvor vil du hen med det indlæg jake51?

man kan jo vælge at kravle på rottentomatoes, og læse bare en smule af de reviews der kommer - både de gode og dårlige. så kan man afgøre om det er noget man vil se eller ej. Spoilers. de vil være der fra i dag, uanset hvad du gør. Ødelægger det filmen? måske, men det kommer nok ualmindeligt meget an på de forventninger man har til film. Det er måske ikke alle der ser superheltefilm med en Ole Michelsen indstilling.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2018 kl. 12:20
Glemte min bøn til dansken
Jeg vil gerne kort høre din mening, hvis du skal se den i dag
Hot eller snot?
Er hysterisk med at undgå spoilers: Det er tit, man bare tilfældigt kommer til at læse noget
Mikael Simpson
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2018 kl. 12:42
første lille review jeg fandt på Rottentomatoes.

Be sure to stick around, empty popcorn bag in hand, for the post-credits scene, which left me wanting another sequel. Preferably tomorrow.

Redigeret af claus_jac - 25-April-2018 kl. 16:52
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2018 kl. 12:51
"Opinions are like assholes, everyone has one..."

Anmeldelser og andres meninger, kan man ikke bruge til så meget når det drejer sig om film. Det er en personlig smagssag.

De kan selvfølgelig give en indikation, hvis de kommer fra nogen som har samme filmsmag som en selv, men generelt er det personlige preferencer der gælder.

Jeg har f.eks. set mange rigtigt gode film der har dårlige karakterer på IMDb og RT, og rigtigt mange dårlige der har gode karakterer/anmeldelser.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2018 kl. 12:51
TV2’s anmelder var begejstret og gav 5 af 6 stjerner. Men husk der er en del 2, så filmen sluttes med cliffhanger.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2018 kl. 13:45
Infinity Wars er ikke længere delt op i to. Der kommer en Avengers-film næste år, men det er ikke Infinity Wars del 2, som tidligere planlagt.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2018 kl. 16:55
PS Jake51 . Hvis du virkelig har så store problemer med spoilers - hvad er så meningen med at spørge her? som Deschain siger, du får absolut nada ud af at spørge ind uden at få spoilers. Først der er du jo i stand til at bedømme om det er noget du vil se. At tage ind og se den fordi andre siger den er god (uden at kende noget til filmen) er jo reelt bare medløberi.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2018 kl. 17:05
Så undskyld da (måske)
Det kom der ikke noget godt ud af, kan jeg se
Note to self: Spørg ikke om film igen herinde
Mikael Simpson
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2018 kl. 17:27
#Spoiler allert#

Hvis du vil vide om der er bulder og brag, det er der!
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu