|
Hvis jeg ikke ser Avengers: Infinity War i biffen |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6251 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-April-2018 kl. 08:10 |
Så er den ødelagt af spoilers, når jeg kan købe eller leje den
Men jeg gider ikke rigtigt superheltefilm mere Men på den anden side... måske er det en god film? Lige nu ved jeg næsten intet om handlingen |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Basto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
?
|
|
![]() |
|
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
Ok...
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Og hvor vil du hen med det indlæg jake51?
man kan jo vælge at kravle på rottentomatoes, og læse bare en smule af de reviews der kommer - både de gode og dårlige. så kan man afgøre om det er noget man vil se eller ej. Spoilers. de vil være der fra i dag, uanset hvad du gør. Ødelægger det filmen? måske, men det kommer nok ualmindeligt meget an på de forventninger man har til film. Det er måske ikke alle der ser superheltefilm med en Ole Michelsen indstilling.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6251 |
Glemte min bøn til dansken
Jeg vil gerne kort høre din mening, hvis du skal se den i dag Hot eller snot? Er hysterisk med at undgå spoilers: Det er tit, man bare tilfældigt kommer til at læse noget |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
første lille review jeg fandt på Rottentomatoes.
Be sure to stick around, empty popcorn bag in hand, for the post-credits scene, which left me wanting another sequel. Preferably tomorrow.
Redigeret af claus_jac - 25-April-2018 kl. 16:52 |
|
![]() |
|
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
"Opinions are like assholes, everyone has one..."
Anmeldelser og andres meninger, kan man ikke bruge til så meget når det drejer sig om film. Det er en personlig smagssag. De kan selvfølgelig give en indikation, hvis de kommer fra nogen som har samme filmsmag som en selv, men generelt er det personlige preferencer der gælder. Jeg har f.eks. set mange rigtigt gode film der har dårlige karakterer på IMDb og RT, og rigtigt mange dårlige der har gode karakterer/anmeldelser.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
TV2’s anmelder var begejstret og gav 5 af 6 stjerner. Men husk der er en del 2, så filmen sluttes med cliffhanger.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Infinity Wars er ikke længere delt op i to. Der kommer en Avengers-film næste år, men det er ikke Infinity Wars del 2, som tidligere planlagt.
|
|
![]() |
|
PS Jake51 . Hvis du virkelig har så store problemer med spoilers - hvad er så meningen med at spørge her? som Deschain siger, du får absolut nada ud af at spørge ind uden at få spoilers. Først der er du jo i stand til at bedømme om det er noget du vil se. At tage ind og se den fordi andre siger den er god (uden at kende noget til filmen) er jo reelt bare medløberi.
|
|
![]() |
|
Så undskyld da (måske)
Det kom der ikke noget godt ud af, kan jeg se Note to self: Spørg ikke om film igen herinde |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
#Spoiler allert#
Hvis du vil vide om der er bulder og brag, det er der! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |