|
Hvis jeg ikke ser Avengers: Infinity War i biffen |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg syntes da ikke du skal undskylde - men det er bare lidt svært at læse hvad du gerne vide. Hvilket jo i bund og grund er problemet, der er vel kun dig selv til at afgøre det.
|
||
![]() |
||
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1562 |
|
Du spørger om du skal se filmen, skriver at du ikke rigtig gider sci-fi mere og samtidig må der ikke skrives noget om indholdet. Hvordan skal den ligning løses?
|
||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
|
Her er så til gengæld noget Jake51 KAN SE uden at få en spoiler. https://www.youtube.com/watch?v=-lgcAySBbTA
Det er faktisk ualmindeligt godt lavet :-) - Late show med james Cordens star star tours som tager stjernerne på tour. (og han har nok ret. der er nok et par af de ting der bliver en del penge værd.)
|
||
![]() |
||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
|
Jeg vil så til gengæld gerne spørge: er humoren ligeså åndsvag som Thor: Ragnarok, eller er Infinity Wars faktisk sjov?
|
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
![]() |
||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
|
Nej - den er ikke drevet så vidt som i Thor: Ragnarok, selvfølgelig er der humor. Filmen er virkelig fed, glæder mig til den udkommer, så skal den ses nogle gange inden part 2 kommer
![]() EDIT: Jeg syntes at den er fed... det er jo altid et spørgsmål om smag og behag ![]() Redigeret af Bravo - 03-Maj-2018 kl. 20:52 |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
|
Den ER udkommet, i biografen
![]() Ellers er jeg enig i, at den er ikke lige så "humoristisk" som Thor, Ragnarok. |
||
![]() |
||
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
|
Den er ikke helt så slem - indimellem tangerer den derhen ad men det er til at holde ud. Filmen er god - super slutning |
||
![]() |
||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
|
Tak, alle! Fik virkelig en gevaldig Marvel-nedtur af Ragnarok, men kan høre at der stadig er håb, så den skal ses! (i vores egen bio, seføli)
|
||
||
![]() |
||
mrjocs ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Marts-2016 Status: Offline Point: 41 |
|
Husk at være opdateret med alle de andre film inden du ser Infinity war. (jeg mener det er et must)
|
||
mvh
|
||
![]() |
||
|
![]() ![]() |
||
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |