|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
MartinJS ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-November-2006 Status: Offline Point: 17 |
![]() Sendt: 27-Januar-2007 kl. 12:04 |
Hvad skulle jeg så købe: Skal være 50", fortrinsvis til tv, som pt. er over
analog antenne og parabol, men forhåbentlig snart blver digital bredbåndstv. Ser en del DVD film, spiller xBox og PS3 når den kommer. Går en del op i designet (ved godt at det er smag og behag, men alligevel). Hvad siger I? Pioneer, Sony måske endag B&O? |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Hej! Pioneer 507,Panasonic pv600,-og skal det være lcd(hvis du spiller meget)-Sharp XD1E i 52" modellen. B&0 anser jeg personligt for spild af penge(med mindre at man har hele stuen fuld af det i forvejen(anlæg) lrev |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
guvernator ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Status: Offline Point: 176 |
![]() |
Pioneer 5000EX Full HD 50" vejl pris 70k
|
|
![]() |
|
MartinJS ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-November-2006 Status: Offline Point: 17 |
![]() |
"Hvis jeg spiller meget" Er det så bedre med LCD? Hvad med hele 1080p
snakken. Skal man gå efter det? Har hørt meget om Pioneer 5000EX, men det har ingen tuner...? Nogen der ved hvor man kan se det+ (omkring Kbh). Nogen der kender noget til Sony KDL-52X2000? Har fået en stor salgssnak hos et Sony Center, sjovt nok |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Hej! Vil mene at Sharpèn er bedre end Sony X Hvis du spiller MEGET(hvis det er det primære)....så er lcd at fortrække. Er det mest til tv og dvd(som jeg forstår det er),så vil jeg mene at et plasma er valget. 5000 ex er at skyde over målet efter min menig,har set den med alm dvd ved siden af 507 xd,JEG kunne ikke se forskel. lrev |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() |
Næh, men det er jo også meningen at den skal gøre en forskel ved Blu-Ray og HD-DVD
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Ja----og derfor anbefaler du den....eller hva`? Sys bare at prisen er lidt ude i hampen....for det! lrev |
|
|
|
![]() |
|
the_rieper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 545 |
![]() |
Jeg synes det her forumindlæg rigtig godt forklare hvor lidt opløsning rent faktisk betyder i de størrelser tv vi primært køber/bruger idag. 1080p basically allows you to sit closer, without seeing pixels. As above, you get about a 30 degree viewing angle, which is roughly the same as cinema standard (ie the way it's meant to be shown). 720p can't get near to that - if you sit anywhere near close enough to be at 30 degrees, you're too close and will get a degraded image. det er taget fra følgende tråd: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=726346 |
|
![]() |
|
the_rieper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 545 |
![]() |
derfor er det jo os absurt at producenterne prakker os kunder, helt ned til 40" 1080p, tv på. de færreste der sidder indenfor 1.5m fra deres tv.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() |
Det ved jeg ikke om jeg gør, men nu handler tråden jo om, at pris er ligegyldig; det er 'hvad er bedst, uanset pris', ikk'. Hvis jeg havde pengene ville jeg dog købe en skidegod projektor. |
|
![]() |
|
![]() |
Sidder 3-4 m. væk fra skærmen, så 720p er rigeligt?!? Nu er det ikke fordi
jeg absolut vil finde det dyreste, men denne gang vil jeg bare være sikker på at jeg ikke skal skifte om 1-2 år igen, derfor spørgsmålet om 1080p. En fyr nævnte nogle Panasonic Pro modeller. Nogen der kender noget til det? Nogen der ved hvor jeg kan se 5000ex og Sharp'en? |
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Tja, men det er jo sådan det fungerer. Producenternes primære formål er at tjene penge, og de tjener penge ved at sælge. Redigeret af troelsit - 28-Januar-2007 kl. 01:04 |
|
Panasonic 42PX60EN
Pioneer DV-530 Squeezebox V3 Minipods Bass-station |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |