|
Hvor billig til daglig brug? |
Besvar |
Forfatter | |
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4265 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-Juli-2015 kl. 20:56 |
Ohøj,
En bekendt står og vakler mellem et tv og en projektor. Der vil ikke være antenne tilslutning, så den bliver ikke tændt for at køre som baggrundsstøj, men til aktiv brug. Hvor billig kan det købes, hvor billedet er hæderligt og blæserstøj ikke er udpræget?. Går fra en Sony ex500 årgang 2010. Kom gerne med forslag til modeller i den pris i nævner :) |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
JVC (desværre koster billigste model nu 40k) og Sony laver gode, støjsvage projektorer. De siger virkelig ikke meget.
Jeg har selv JVC og har haft en Sony HW55 på besøg i seks uger. Sony siger måske en lille smule mindre, men lyden er anderledes, så det er svært at vurdere. HW40 er den billigste projektor jeg ville kalde "god". |
|
opzouten
Guld medlem Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har en gammel Optoma HD65 og den leverer et abosolut hæderligt billede, dog med en del blæserstøj til følge.
Den nuværende pendant hedder vist HD26 og koster i omegnen af 5000. Tak forbi hifiklubben og se og lyt. Hvis vedkommende ikke har mulighed for at lave et dedikeret biorum, vil jeg ikke mene der er grund til at købe en dyr projektor, som han alligevel ikke vil kunne udnytte. |
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4265 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg takker for jeres svar.
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er noget værre sludder. |
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
Med en projektor er det rimelig nødvendigt at mørklægge rummet. Er der for meget lys i rummet, er billedet ikke særlig godt.
Så heller et TV. |
|
keldp
Guld medlem Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
|
Man kan sagtens få et udmærket billede selvom der ikke er helt mørkelagt hvis man har en lysstærk projektor som eksempel HW40.
|
|
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |