|
Hvor bliver viasat frit valg af? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
andershede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Januar-2014 kl. 10:53 |
For nogle måneder siden forlød det at der var indgået en aftale fra 2014 og jeg troede faktisk det var pr. 1/1 men åbenbart ikke...
Os der vil glæde os til at kunne vælge de kanaler vi gider se og undgå alle dem vi ikke gider, kunne det være rart om det snart kom op at stå. Nogen der ved noget? https://stofa.dk/sites/default/files/prmviasat.pdf - nyheden om fritvalg og viasat. |
|
![]() |
|
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Som jeg læser det er det ikke alle ViaSat kanaler der kommer i fritvalg, men "mange", hvad det så end dækker over.... Tror ikke vi vil se andre end History og Explorer mm som frit valg....
|
|
![]() |
|
Gun ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 133 |
Jeg har hørt 1. februar - og alle Viasats kanaler skulle komme..
|
|
![]() |
|
Rikkesfar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
Stofa har også udsendt denne liste:
|
|
![]() |
|
andershede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
Tusind tak Rikkesfar.
Så skal der til at regnes ud om man ikke kan spare penge :) det ligner det at der kan med lille pakke og sportskanalerne |
|
![]() |
|
Men selv hvis det går næsten lige op, er det det værd at vide at man ikke finansierer kanaler man aldrig vil se.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |