recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor er mit Waoo???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvor er mit Waoo???

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
svarre Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svarre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvor er mit Waoo???
    Sendt: 30-Maj-2012 kl. 14:46
Jeg har lige mistet alle min kanaler på mit MCE der kører med DVBlogic. Jeg kan heller ikke finde en kanal når jeg putter IP direkte ind på VLC, så problemet burde ikke ligge i mit DVBlogic setup???

Andre der har oplevet det, eller ligger problemet hjemme ved mig???

På forhånd tak
Til top
hylle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-Juni-2004
Sted: DK
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2012 kl. 14:56
...

Redigeret af hylle - 06-Juni-2012 kl. 10:11
Til top
zulu100 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Marts-2007
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulu100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2012 kl. 15:39
Nu har jeg ikke været hjemme og tjekke i dag - men i går var der en drift meddelse på waoo´s hjemmeside om at der var sort skærm hele vejen rundt.
Kan se at denne meddelse er fjernet og går ud fra at det virker igen.
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pfugl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2012 kl. 15:54
Nej, det virker heller ikke på min PC. Et eller andet er blevet ændret siden i går. Har prøvet at trace om det skulle være et nyt range, men indtil videre uden held.
/Peter
Til top
zulu100 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Marts-2007
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulu100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2012 kl. 17:57
Nå - samme her - ingen signal.
Er der signal på original boksen?
Til top
kws Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-September-2011
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kws Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2012 kl. 18:02
der er kommet nyt range ;)

Redigeret af kws - 30-Maj-2012 kl. 18:02
Til top
Nicoolai Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-Februar-2011
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nicoolai Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2012 kl. 18:17
Oprindeligt skrevet af kws kws skrev:

der er kommet nyt range ;)
Kan du ikke lige dele den range?
Hvilken blok ligger de i?
Til top
svarre Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svarre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2012 kl. 19:28
Den orginale boks virker fint:-)

KWS, må jeg bede om en "privat besked"... tak..

Man bliver lidt presset når det hele forsvinder...:-)

Til top
hylle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-Juni-2004
Sted: DK
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2012 kl. 19:49
Ja, samme her. Da jeg fik støvet boksen af og sat strøm til den igen, virkede den fint...

...


Redigeret af hylle - 06-Juni-2012 kl. 10:11
Til top
Donhaj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 17-April-2012
Sted: Rødekro, DK
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Donhaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2012 kl. 20:40
Jeg fik samme oplevelse da jeg startede min boks op. Confused

Men jeg har også lagt mærke til, at min 4 andre org. bokse har "hakket" i det i går. Måske der de har lagt kanalerne over på et nyt IP range.


God aften.


Redigeret af Donhaj - 30-Maj-2012 kl. 22:05


/Donhaj
Til top
Donhaj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 17-April-2012
Sted: Rødekro, DK
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Donhaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2012 kl. 20:57
Jeg fik samme oplevelse da jeg startede min boks op. Confused

Men jeg har også lagt mærke til, at min 4 andre org. bokse har "hakket" i det i går. Måske der de har lagt kanalerne over på et nyt IP range.


God aften.


Redigeret af Donhaj - 30-Maj-2012 kl. 22:05


/Donhaj
Til top
Kejserjorn Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-April-2007
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 309
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kejserjorn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2012 kl. 21:49
Iflg. hjemmesiden har de skiftet til "no-clear" multicast signal, betyder det mon at kanalerne er blevet krypterede?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu