|
Hvor er mit Waoo??? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
kenneth4200 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 406 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hos seas-nve virker alt som de plejer :) De har ikke skiftet ipér...
|
|
|
|
![]() |
|
hylle ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2004 Sted: DK Status: Offline Point: 18 |
...
Redigeret af hylle - 06-Juni-2012 kl. 10:10 |
|
![]() |
|
dandyman ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2010 Status: Offline Point: 15 |
Jeg vil gerne have nogle ip'er, hvis der er nogen der vil sende det i en pb :)
|
|
![]() |
|
AgentZ ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2012 Status: Offline Point: 4 |
IP'erne i min region er ændret og jeg kan også se de nye. Men det nytter ikke så meget, fordi de er blokeret gennem IGMP (Internet Group Management Protocol).
Dvs. VLC eller DVBLink/Viewer bliver simpelthen ikke lukket ind i varmen.
|
|
![]() |
|
andersbbeck ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4 |
Jeg har også fundet kanalerne i det nye range, men mediaportal markerer dem alle som "scrambled".
Er der nogle der har det til at virke med de nye "no clear" kanaler? |
|
![]() |
|
wam ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2012 Status: Offline Point: 4 |
Sådan en af jer, kan sende en en m3u fil med de iper? har ikke den nødvendige viden, til at kunne findede iper.
Eller virker de iper ikke? Bruger selv VLC, ville da være ærgeligt hvis man ikke kunne streame igen..
Redigeret af wam - 04-Juni-2012 kl. 08:42 |
|
![]() |
|
atroxes ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
Hm, må have fundet den nye range :)
Redigeret af atroxes - 04-Juni-2012 kl. 11:05 |
|
Mvh. Martin
|
|
![]() |
|
hylle ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2004 Sted: DK Status: Offline Point: 18 |
Nej, det kender jeg skam ingenting til...
|
|
![]() |
|
Balder ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juni-2012 Status: Offline Point: 3 |
Er ny her på forum og vil gerne takke for nogle super fede informationer og kommentarer.. De har faktisk været så gode, at det ikke har været nødvendigt at skrive før nu
![]() Jeg er røget i den situation at jeg ikke se TV på min bærbare længere ![]() Hvad bruger I til at finde multicast adr (mener jeg det hedder)? Kan det passe man skal bruge Wirshark (Syntes min fætter snakkede om det?)eller er der andre gode forslag? /Balder |
|
![]() |
|
kenneth4200 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 406 |
Seas-nve har også skiftet iper hos mig idag!
Men har fundet den nye ip rank :D |
|
|
|
![]() |
|
Waoo har krypteret alle kanalerne! Men derfor kan jeg godt se dem.
Det er bare at fjerne, og det er nemt! |
|
|
|
![]() |
|
andersbbeck ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4 |
Hej,
Ja, jeg opdagede også, at kanalerne bare er "flagged" som scrambled, men stadig er i gode gamle ukrypterede RTP multicast format. Så det skal bare fjernes ved at klikke igennem kanalerne, eller kaste en hurtig besværgelse til MySQL serveren. /Anders
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |