|
Hvor er Pioneer i afstemningen? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Marts-2012 kl. 15:15 |
Det var da utroligt!
![]() Redigeret af Kampus - 23-Marts-2012 kl. 15:16 |
|
![]() |
|
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nåh, det er derfor, der er så mange, der har stemt Andet.
Beklager. |
|
![]() |
|
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
Kan jeg ændre det nu?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ja! i Valgmuligheder -> Redigér
|
|
![]() |
|
Men der er da flertal til Panasonic
![]() |
|
![]() |
|
Det er der så ikke mere.
Jeg må indrømme, det overrakser mig lidt, at Sony overhaler Panasonic, med den omtale Panasonic får på dette forum. |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Nu er der jo ikke kommet så vildt mange stemmer, så er vist ikke nok til et statistisk grundlag. Derudover kan man jo stemme flere gange, så folk kan fuske med stemmerne hvis de vil.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
.
Redigeret af Non-Desperado - 01-August-2013 kl. 13:56 |
|
![]() |
|
Det var også derfor, jeg vingede flervalgs afstemning af. Det er selvfølgelig rigtigt, at man så kan drille ved at stemme mange gange på det samme.Jeg troede ikke, nogen ville have nogen fornøjelse af at gøre det. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |