|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
|||
Var det en alternativ leverings adresse du havde angivet, eller noget de selv fandt på? Nogen der ved hvad der sker, hvis man ikke er hjemme når UPS kommer? |
||||
![]() |
||||
klund ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
|||
Jeg havde angivet min egen adresse, men var ikke hjemme på afleveringstidspunktet - så UPS manden havde på eget initiativ gået ind til naboen og spurgt om hun ville tage mod pakken. Så der lå en lille seddel i min postkasse om at pakken var afleveret hos naboen |
||||
![]() |
||||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|||
Jeg ville nok ikke købe hos dem... |
||||
![]() |
||||
Sorenhund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() |
|||
Jeg købte ved www.coolshop.dk der er god service, de byttede uden problemer en defakt PS# (blæser støj) og til kun 3000 kr. Jeg synes ikke det er det vær at bestille fra udlandet blot for at spare 200-300 kr.
|
||||
![]() |
||||
b-nisse ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
|||
Bilka har PS3 med National Treasure 2 til 32 eller 33 hundrede resten af ugen.
|
||||
SAMSUNG - ONKYO - HARMAN/KARDON - PS3
|
||||
![]() |
||||
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
|||
Hvor kan man se det? Har kigget i deres avis og der er intet... |
||||
![]() |
||||
Anden4220 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() |
|||
jeg fik min med GT5, HDMI kabel og burnout paradise til næsten samme pris på amazon |
||||
Panasonic TH37PX80
Sony surround Apple Airport express Triax C-HD415CX Playstation 3 |
||||
![]() |
||||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
|||
Det var i sidste uge tror jeg. |
||||
![]() |
||||
Maria ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 620 |
![]() |
|||
Det er i deres deres 'weekend basker' reklame. Tilbuddet gælder i dag, fredag og lørdag. |
||||
Mvh Maria
|
||||
![]() |
||||
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
|||
Super tak for info´en! Havde ellers kigget deres web-avis igennem, men havde ikke lige spottet den... |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Ja mange tak for tippet! Har hentet en i Bilka i Slagelse her til eftermiddag - Kunne ikke umiddelbart finde den, så jeg spurgte en medarbejder, da hun viste mig hvor de stod så det ellers ud til den var udsolgt (ikke flere af de der sedler man skal ta') hun tjekkede deres lager, og fandt ud af der var 2 tilbage, og printede en seddel ud til mig - Så de kan ikke ha' fået så pokkers mange hjem. Nå men nu er det vist tid at pakke ud |
||||
![]() |
||||
Fabeo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-December-2007 Status: Offline Point: 49 |
![]() |
|||
OFF TOPIC Kender I nogle gode hjemmesider med web-aviser/blade udover www.minreklame.dk? |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |