recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor er PS3 billigst?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvor er PS3 billigst?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1760
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2008 kl. 00:08
Købte min PS3 med to spil hos www.Blockbuster.dk - hurtig og god service samt levering. Syntes også det var rimelig billigt.
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
placid Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Januar-2008
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2008 kl. 01:20

Er der nogen der ved, om der er nogle steder man kan opdrive en playstation 3 i disse dage? Jeg bor i århus og har været det meste af byen rundt, og på nettet er der heller ikke flere tilbage.

Er der evt. nogen der ved noget om, hvornår den forventes at være tilbage på lager igen?

/placid

Sony KDL-40W3000
Sony HTP-BD2RSF (HT-SF2000 + BDP-S300)
Til top
JoLa Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Maj-2004
Point: 53
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2008 kl. 10:23

Ja jeg har lovet min søn en PS 3, men der er ganske rigtigt ikke nogen af få nogen steder. Har prøvet Den Blå Avis, men der overbyder folk hinanden med vilde beløb. Så hvad sker?

Til top
A_Nielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2008
Point: 754
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2008 kl. 10:26
Oprindeligt skrevet af placid placid skrev:

Er der nogen der ved, om der er nogle steder man kan opdrive en playstation 3 i disse dage? Jeg bor i århus og har været det meste af byen rundt, og på nettet er der heller ikke flere tilbage.

Er der evt. nogen der ved noget om, hvornår den forventes at være tilbage på lager igen?

/placid

Havde samme problem som dig, da ville købe en PS3 sidste måned.
Gjorde det at jeg så bestilte en fra amazon.co.uk, hvor den koster ca 2950. Efter bestilling havde jeg den to dage senere, hvilket må siges at være imponerende. Du skal blot være opmærksom at det medfølgende strømstik ikke passer i DK, så der må du selv lige købe et. Det er et ganske almindeligt stik som man også bruger til sin computer.
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2008 kl. 11:34

Ok.. nu prøver jeg lige igen: LÆS HER!

Du kan godt få en PS3 for tiden, og du kan få en lige her.. (gosh, jeg har skrevet det mange gange rundt omkring, men ingen tager det åbenbart seriøst. well)

www.BlockBuster.dk

Onlineshop lager: Ja
Forventet levering: 1-2 hverdage

Jeg har købt min der, og fik den dagen efter! Well, de sendte mandag og modtog den tirsdag! Bestilte så sent fredag, men det jo fordi de ikke sender i weekenden.

Men KOM NU! ... lad være at sige man ikke kan få den nogle steder, lige under mit indlæg fra Blockbuster. Deres lagerstatus har jeg forhørt mig med, og det skulle passe! Altså har de stadig PS3 på lager..

Og nu gider jeg altså ikke skrive det mer

Redigeret af RuneH - 04-Juli-2008 kl. 11:34
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2008 kl. 12:10

Hos Blockbuster kan du også få den til 3800 inkl. Ratch&Clank og Fifa 08 - Sidste uge have Elgianten Slagelse den samme pakke, vist nok til samme pris (selvom den stod som udsolgt på deres hjemmeside).

Til top
Boogie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Februar-2006
Point: 985
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2008 kl. 12:10
Ved nu godt, at Blockbuster har den på lager. Jeg var nu mere intereresseret hvor ellers man kunne få den og hvorfor den var udsolgt så mange steder
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2008 kl. 12:15

Boogie. Jeg tror grunden er GTA4 - eller ihvertfald den største grund. Men det begynder også at lugte som om der noget de ikke helt kan få til den, så produktionen går noget langsommere? Læste en der snakkede om det måske var noget til selve Blu-ray drevet, men jeg ved ik

Eneste sted jeg kunne finde der havde dem var BB.

Til top
placid Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Januar-2008
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2008 kl. 16:26

Tak for tippet med BB og amazon. Hvordan forholder det sig med garanti, hvis man køber fra amazon.co.uk? hvis der bliver noget bøvl med den skal den vel sendes tilbage til england - eller kan det ordnes i DK under garantien?

/placid

Sony KDL-40W3000
Sony HTP-BD2RSF (HT-SF2000 + BDP-S300)
Til top
A_Nielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2008
Point: 754
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2008 kl. 20:19
Den skal nok sendes tilbage, men har læst at amazon er pålidelige på dette område.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu