|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
Købte min PS3 med to spil hos www.Blockbuster.dk - hurtig og god service samt levering. Syntes også det var rimelig billigt.
|
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
placid ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2008 Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Er der nogen der ved, om der er nogle steder man kan opdrive en playstation 3 i disse dage? Jeg bor i århus og har været det meste af byen rundt, og på nettet er der heller ikke flere tilbage. Er der evt. nogen der ved noget om, hvornår den forventes at være tilbage på lager igen?
/placid |
|
Sony KDL-40W3000
Sony HTP-BD2RSF (HT-SF2000 + BDP-S300) |
|
![]() |
|
JoLa ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Ja jeg har lovet min søn en PS 3, men der er ganske rigtigt ikke nogen af få nogen steder. Har prøvet Den Blå Avis, men der overbyder folk hinanden med vilde beløb. Så hvad sker? |
|
![]() |
|
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
Havde samme problem som dig, da ville købe en PS3 sidste måned. Gjorde det at jeg så bestilte en fra amazon.co.uk, hvor den koster ca 2950. Efter bestilling havde jeg den to dage senere, hvilket må siges at være imponerende. Du skal blot være opmærksom at det medfølgende strømstik ikke passer i DK, så der må du selv lige købe et. Det er et ganske almindeligt stik som man også bruger til sin computer. |
|
|
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
Ok.. nu prøver jeg lige igen: LÆS HER! Du kan godt få en PS3 for tiden, og du kan få en lige her.. (gosh, jeg har skrevet det mange gange rundt omkring, men ingen tager det åbenbart seriøst. well) Onlineshop lager: Ja Forventet levering: 1-2 hverdage
Jeg har købt min der, og fik den dagen efter! Well, de sendte mandag og modtog den tirsdag! Bestilte så sent fredag, men det jo fordi de ikke sender i weekenden. Men KOM NU! ... lad være at sige man ikke kan få den nogle steder, lige under mit indlæg fra Blockbuster. Deres lagerstatus har jeg forhørt mig med, og det skulle passe! Altså har de stadig PS3 på lager.. Og nu gider jeg altså ikke skrive det mer Redigeret af RuneH - 04-Juli-2008 kl. 11:34 |
|
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
Hos Blockbuster kan du også få den til 3800 inkl. Ratch&Clank og Fifa 08 - Sidste uge have Elgianten Slagelse den samme pakke, vist nok til samme pris (selvom den stod som udsolgt på deres hjemmeside). |
|
![]() |
|
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
Ved nu godt, at Blockbuster har den på lager. Jeg var nu mere intereresseret hvor ellers man kunne få den og hvorfor den var udsolgt så mange steder
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Boogie. Jeg tror grunden er GTA4 - eller ihvertfald den største grund. Men det begynder også at lugte som om der noget de ikke helt kan få til den, så produktionen går noget langsommere? Læste en der snakkede om det måske var noget til selve Blu-ray drevet, men jeg ved ik Eneste sted jeg kunne finde der havde dem var BB. |
|
|
|
![]() |
|
placid ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2008 Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Tak for tippet med BB og amazon. Hvordan forholder det sig med garanti, hvis man køber fra amazon.co.uk? hvis der bliver noget bøvl med den skal den vel sendes tilbage til england - eller kan det ordnes i DK under garantien? /placid |
|
Sony KDL-40W3000
Sony HTP-BD2RSF (HT-SF2000 + BDP-S300) |
|
![]() |
|
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
Den skal nok sendes tilbage, men har læst at amazon er pålidelige på dette område.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |