|
Hvor finder jeg en guide til billede upload? |
Besvar |
Forfatter | |
Schulz
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Februar-2013 kl. 02:33 |
Hey
Findes der en guide til bedst måde at uploade billeder til recordere? Hvilken opløsning egner sig bedst? Hvordan med størrelsen på billedet? Skal jeg indstille kameraet eller skal jeg redigere billedet efterfølgende? Hvordan redigeres billedet nemmest, så det passer ind? Jeg ved ikke noget om foto, så gerne skær ud i pap Det er lykkedes mig tidligere at lægge billeder ind, husker det bare som lidt besværligt og mine billeder var generelt for store og fylder alt for meget? Mvh Schulz |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Indstillinger -> Filmanager -> Upload
Størrelsen er max 200 kb, og billeder kan beskæres via diverse gratisprogammer. Indstiller dog mit Cassio til 640x480, så jeg kan oploade billedet umiddelbart
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |