recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor findes der flotte TV-border?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvor findes der flotte TV-border?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2010 kl. 13:58
Oprindeligt skrevet af Thomas39 Thomas39 skrev:

Oprindeligt skrevet af Satori Satori skrev:

Hej

Jeg har selv købt et Multibrackets Envy.
Det er billigere end frislev men dyere end de almindelige fra eksempelvis Ikea.

John 

Der er da er lækkert møbel, og til en fin prisSmile, men er det med glas låger så man kan styrer enhederne igennem, eller skal lågerne stå åbne?

Eneste problem er at de to yderskabe er 45 cm minus tykkelsen af skabets paneler. Da det består af en kasse indeni en kasse (se billede nummer 1) vil den indvendige bredde ligge under 43 cm, hvilket er standardbredde indenfor de store elektroniske komponenter. Altså, du vil kun kunne bruge det midterste skab til forstærkere - resten er simpelthen ikke brede nok.

Bare lige for at gøre jer opmærksomme på problemet hvis man har en effektforstærker eller lign. (som undertegnet) som man gerne vil have ind i et skab og stå.
Til top
tvkartoffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1998
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2010 kl. 18:27
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Oprindeligt skrevet af Thomas39 Thomas39 skrev:

Oprindeligt skrevet af Satori Satori skrev:

Hej

Jeg har selv købt et Multibrackets Envy.
Det er billigere end frislev men dyere end de almindelige fra eksempelvis Ikea.

John 

Der er da er lækkert møbel, og til en fin prisSmile, men er det med glas låger så man kan styrer enhederne igennem, eller skal lågerne stå åbne?

Eneste problem er at de to yderskabe er 45 cm minus tykkelsen af skabets paneler. Da det består af en kasse indeni en kasse (se billede nummer 1) vil den indvendige bredde ligge under 43 cm, hvilket er standardbredde indenfor de store elektroniske komponenter. Altså, du vil kun kunne bruge det midterste skab til forstærkere - resten er simpelthen ikke brede nok.

Bare lige for at gøre jer opmærksomme på problemet hvis man har en effektforstærker eller lign. (som undertegnet) som man gerne vil have ind i et skab og stå.

Er det noget du ved fordi du har et, eller har du spottet billederne. Jeg kunne selv godt tænke mig et ordentligt møbel til mit HIFI, men jeg synes godt nok det er svært at finde noget hvor der er plads nok og hvor prisen ikke er helt urealistisk. Multibrackets ser OK ud men hvis ikke standard HIFI komponenter kan være i det, så er det da helt plimmelim. Det er da ikke noget nyt at de er 43 cm.

tvkartoffel

Redigeret af tvkartoffel - 06-September-2010 kl. 18:30
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu