|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
zibas ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 200 |
![]() Sendt: 10-November-2009 kl. 10:31 |
Hvor kan jeg få min BD afspiller gjort kodefri på dvd-delen, i Sønderjylland, er der nogen der ved det ??
Mvh.
Zibas
|
|
Pioneer Hva' ellers ????
|
|
![]() |
|
zibas ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 200 |
![]() |
Ingen der kan hjælpe ??
![]() |
|
Pioneer Hva' ellers ????
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Jamen hvis du har en logitech remote eller en af de andre på listen... og har modet på at prøve selv er der en beskrivelse her (jeg har dog ikke selv prøvet det, men forklaringen skulle være god nok)
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
Det er der problemet er, har ikke nogen af de remoter der står man kan bruge. Evt. ved en forhandler der kan gøre det. ??
|
|
Pioneer Hva' ellers ????
|
|
![]() |
|
kimols ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1485 |
![]() |
Jeg mener at KT radio på Vesterbrogade 175 kan gøre det..
![]() |
|
Mvh KimOlsen
LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld |
|
![]() |
|
![]() |
Tror ikke lige det ligger i Sønderjylland..
|
|
Pioneer Hva' ellers ????
|
|
![]() |
|
kimols ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1485 |
![]() |
Det er rigtig,men hvis der nu ikke var andre steder,så var der en mulighed dèr...
![]() |
|
Mvh KimOlsen
LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |