|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
detoch ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 331 |
![]() |
|
Er jeg helt på glatis, men er der ikke et eller andet med strømmen man skal være obs på? Har også tænkt ¨på at anskaffe sådan en fætter nemlig! |
||
|
||
![]() |
||
Bromberg ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 293 |
![]() |
|
Lidt på glatis er du, strømmen er ikke anderledes (50 hz, 230v) men det er
stikket der skal i kontakten. De kan købes for meget få penge, og ofte har man et par gamle liggende |
||
![]() |
||
birddog ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() |
|
købte min i england, tog også en uge at komme frem. |
||
![]() |
||
detoch ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 331 |
![]() |
|
Okay.. jamen så må jeg finde lidt penge frem og se om der kan blive til sådan en.. Der er vel ikke den store forskel på den og så 906'eren? |
||
|
||
![]() |
||
@lex ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
![]() |
|
Den er vist steget en del hos http://audioaffair.co.uk/ Læg lige besked, hvis I finder et godt tilbud |
||
![]() |
||
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
|
Jo ![]() Redigeret af Prospect - 22-Januar-2009 kl. 16:25 |
||
![]() |
||
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
|
Ja det var et tilbud de havde på en del af deres produkter, de skifter priser engang imellem så man må holde øje. Der var snak om at de muligvis ændrede priser sidst på måneden. Redigeret af Prospect - 22-Januar-2009 kl. 16:23 |
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
Okay, kunne du så ikke beskrive forskellen ? Det jeg har fundet frem til er: NETRADIO, USB, +10% i udgangseffekt, samt bedre strømforsyning (ringkerne + lidt andet krimskrams. |
||
![]() |
||
![]() |
|
okay... men er det nok til at retfærdigøre den prisforskel på forstærkerne.. Netradio/usb kommer jeg aldrig til at bruge.. Og tror i at en 876 kan drive mine helicon..? det kan kun blive bedre end min denon..
|
||
|
||
![]() |
||
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
![]() |
|
næsten samme spørgsmål her - kan 876 drive et par dls m66? eller er det lidt underkill
![]() |
||
Philips 42 PF9731d/Humax XRHD Pana BDT 310 WD tv
Marantz SR6004,5.0 setup DLS M66, M60, R50 Marantz CD5001 - Panasonic MR-EH65 - Projekt debut III Squeezebox duet/Radio og IPAD NAS Synology 211 |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
udfra specifictionerne på dlsm66 skulle der ikke være nogen problemer. |
||
![]() |
||
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
![]() |
|
ja tror også jeg vil opnå bedre lyd båd 2 og 5 kanal - dog kan den jo nok ikke udgøre det for en 10k effekttrin/ men hører en en del dts hvor lyden jo skulle forbedres en del de nye formater i forhold til min marantz? ![]() |
||
Philips 42 PF9731d/Humax XRHD Pana BDT 310 WD tv
Marantz SR6004,5.0 setup DLS M66, M60, R50 Marantz CD5001 - Panasonic MR-EH65 - Projekt debut III Squeezebox duet/Radio og IPAD NAS Synology 211 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |