|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||
eskimoen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() Sendt: 15-September-2006 kl. 22:45 |
|||||
Overvejer at investere i et Beovision 6-23 til soveværelset. Billedet ser jo fint ud i forretningen (med tv-signal). Er der nogen der kan give en vurdering af hvor god kvalitet disse Beovision 6 fra B&O er? Er det helt oppe i high-end klassen indenfor små LCD-skærme, eller kan jeg få betydeligt bedre fladskærms-tv på omkring 22-23 tommer? Jeg skal bare bruge det som soveværelse-tv så jeg er ligeglad med mulige tilslutninger. Mvh Ole Smørum
|
||||||
![]() |
||||||
Gombert ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
|||||
Du mener vel et BeoCenter 6-23 (med indbygget FM eller DAB)..... |
||||||
![]() |
||||||
frankmj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
![]() |
|||||
Ikke Eller, men med optionel DAB |
||||||
![]() |
||||||
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() |
|||||
BeoCenter 6-23 SYSTEMS FM: (standard) and DAB (optional) altså valgfri.= tilkøb. Pris BeoCenter 6-23 27.495 kr. + Pris DAB modul 2.795 kr. Redigeret af Peter Pan - 16-September-2006 kl. 09:46 |
||||||
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
||||||
![]() |
||||||
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() |
|||||
Det eskimoen spørger ind til er Beovision 6-23. Dette findes ikke i b&o's prisliste mere, så vi må formode at det er udgået pr. 1-8-2006 men Beovision 6-26 står til en pris på 34.995 kr. Så hvis du ikke køber brugt, er det måske BeoCenter 6-23 du skal se på. Med DAB modul spare du 4705 kr. i forhold til BV. 6-26. http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=46243961
Redigeret af Peter Pan - 16-September-2006 kl. 11:07 |
||||||
|
||||||
![]() |
||||||
frankmj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
![]() |
|||||
Det gamle Beovision 6-22, havde ikke et fantastisk godt billede. Men det nye Beocenter 6-23 har det bedste LCD-billlede jeg endnu har set fra B&O. Absolut topklasse! /Frank |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
Det skriver de.
Redigeret af Peter Pan - 16-September-2006 kl. 11:25 |
||||||
|
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
Konen ved jo ikke hvad hun taler om! Det er bestemt HD-ready med 1366*768 opløsning og med DVI-I. Hvor kommer den artikel fra Peter? /Frank |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
Artiklen fandt jeg her. http://www.t3danmark.dk/index.php?module=Pagesetter&func =viewpub&tid=1&pid=1304 |
||||||
|
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
Det siger alt /Frank |
||||||
![]() |
||||||
eskimoen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
|||||
Yeps, det var Beocenter 6-23 jeg mente. Tjek B&Os hjemmeside for specs. Er der nogen der har et bud på hvad et LCD-TV med tilsvarende godt billede koster? Jeg tror dog det ender med dette fantasktisk flotte tv alligevel. Mvh Ole |
||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |