recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor god er SONOS ZP120 ZonePlayer som forstærker?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvor god er SONOS ZP120 ZonePlayer som forstærker?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2010 kl. 08:55
Oprindeligt skrevet af kim olsen kim olsen skrev:

Nej, men nogle dele kan godt være analoge, og andet PWM. Eks. icepower har ofte en PWM strømforsyning, men er analogt styret. Jeg tror ikke at det er teknisk korrekt at kalde det analog PWM (jeg er på ingen måde ekspert)


En PWM i ens trømforsyning er oftest analog. Det er et spørgsmål om nogle komperatorer der måler spændingshøjde og evt strømforbrug.

Et klasse D udgangstin kan være bygget som en PWM, her tager man indgangssignalet kører det gennem en komperator, hvor man sammenligner med et savtaksignal, udgangen bestemmer så om det skal være en "smal" eller en "bred" puls der åbnes for.

Klaus
Til top
larsstampe Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 113
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2010 kl. 09:42
hej
 
Jeg har snos i flere rum og ville også gerne have det i stuen hvor jeg har b&w xt2 . Men desværre så kan sonos ikke trække dem , det går fint ved lav og middellydstyrke. Men til fest eller lidt højt musik når man vil lytte og bruge højtalerne ud i hjørnerne kan sonos ikke bruges. Så jeg har sendt mail til sonos om dette, hvor jeg ønsker er de som har lidt tunge ht og er lidt kritiske også kan køre sonos. Så de kan bare komme med en kraftigere . SÅ den kommer nok snart :)
 
mvh lars
Mvh
Lars
Til top
hifibo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 394
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2010 kl. 10:18
Du kan da bare købe en ZP90 og sætte en effektkforstærker på der er passende i størrelse, så bevarer du sonos integrationen og den dejlige betjening.
Jeg har en ZP120 med et par små jmlab og en subwoofer på i køkkenet, det spiller ikke på festniveau.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu