|
Hvor godt er SONOS? |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1095 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt enig, Sonos burde virkelig tage sug sammen og forbedre appen |
|
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1583 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min datter flyttede hjemmefra og den router Fastspeed leverede virkede fint. Da hun så flyttede næste gang, fulgte der ingen router med, så jeg tilsluttede min gamle Apple Airport Timecapsule, som ellers virker fint. Det resulterede i at hendes Sonos højttaler mistede forbindelsen efter ca. 3 min og hver gang skulle den sættes op forfra. Efter skift til en Linksys middelklasse router, virker det bare....
![]() |
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |