recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor kan jeg kjøpe Oister tank selv startpakke?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvor kan jeg kjøpe Oister tank selv startpakke?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Normannen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-Juni-2019
Sted: Oslo
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Normannen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvor kan jeg kjøpe Oister tank selv startpakke?
    Sendt: 23-Juni-2019 kl. 14:42
Hei!

Jeg trenger hjelp. Skal kjøpe en Oister tank selv startpakke (mobilt bredbånd), men finner det ikke noe sted.
Forrige gang vi var i Danmark kjørte vi Nordjylland rundt på jakt etter dette, men ingen butikker hadde.
Vi må ha startpakken med Sim-kort.

Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette? Helst i nærheten av Hals (9370).

Eller om jeg kan bestille på nett og få det i posten? Hjemmesiden til Oister fungerer ikke om dagen, så finner ingen info der. tankopnu.dk fungerer heller ikke...
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2019 kl. 15:29
Det ser ud til Oister ikke har denne ydelse mere.

Hvis det er internet til ferie i Danmark er Lyca mobile et godt alternativ.


Deres simkort kan købes i mange butikker og benzin stationer.

Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2019 kl. 15:52
Ring til Oister de har mobilt bredbånd.

Tlf  +45 70 31 30 70


Redigeret af Munch - 23-Juni-2019 kl. 15:53
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2019 kl. 16:05
Hej.

Jeg ved ikke hvornår du skal bruge det, eller hvor meget data du skal bruge. Men en anden mulighed er Lebara. Det kan købes hos mange kiosker eller købmænd. Her er et link:
 

Og her et link med Forretningsbetingelser for datapakker:


Bemærk venligst: Punkt 6 - Afmelding af en datapakke
6.1 Du skal selv aktivt framelde automatisk genfornyelse af din datapakke på din MyLebara konto.

Hilsen Carsten.



Til top
Normannen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-Juni-2019
Sted: Oslo
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Normannen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2019 kl. 16:32
Takk for svar Smile

Vi trenger en løsning som tank selv da vi ikke får kjøpt vanlig abonnement i Danmark siden vi er norske (selv med dansk cpr nummer).
Men det skal brukes som delt internett, til alt fra surfing og tv (må koble på en Apple TV og se gjennom den). 
Det som var så fint med Oister sitt var at det var 50GB, og det bør holde for TV, surfing osv i 1 uke av gangen. Så kan vi bare betale for ny periode hver gang vi er der.

Men jeg får se om det er noen andre som har noe tilsvarende som er pre paid med mye data.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2019 kl. 16:52
Oprindeligt skrevet af Normannen Normannen skrev:

  som er pre paid med mye data.

Hej.

Jeg har et rigtigt Prepaid taletids abonement hos Lebara. Da jeg var ude og rejse, så ringede jeg til deres kundeservice i Danmark og Tankede op hver 3 måned med koderne fra et 50 kroners skrabe taletidskort for at beholde mit mobil nummer. 
Ellers i Danmark lader jeg dem tanke automatisk fra en Dansk Bankkonto. Men jeg mistede nummeret hvis der ikke er dansk aktivitet på det, i 3 måneder.

Jeg har ikke haft behov for at bruge deres Data løsning. Men de skriver at de har 4GB-500GB datapakker som gælder i 30 dage.

Men du kan selv prøve at ringe til deres kundeservice på +45 50 10 10 10
De har åbent mandag-fredag fra 9.00 til 17.00

Hilsen Carsten.

 


Redigeret af csell - 23-Juni-2019 kl. 16:54
Til top
Normannen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-Juni-2019
Sted: Oslo
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Normannen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2019 kl. 17:13
Takk, jeg skal sjekke ut Lebara Smile
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu