recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor kan jeg prøve AirPods Pro
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvor kan jeg prøve AirPods Pro

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvor kan jeg prøve AirPods Pro
    Sendt: 03-December-2019 kl. 13:53
Jeg ville gerne have sådan et sæt, men da mine ører er lidt for sig selv, så kunne jeg godt tænke mig, at finde et sted, hvor jeg kan prøve dem, for at se om de passer i mine ører. Er der nogen som kender sådan et sted?

Redigeret af Flemming Larsen - 03-December-2019 kl. 13:54
Mvh
Flemming Larsen
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2019 kl. 14:22
De er jo lidt som alm. in-ears høretelefoner, der kommer med 3 størrelser og ikke som alm. airpods.


Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2019 kl. 14:24
Ja, det ved jeg godt. Det er desværre ikke alle typer, som lige passer, så vil gerne afprøve inden køb.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2019 kl. 14:28
Du skal nok finde en ven/bekendt du kan prøve hos.

Kan ikke forstille mig en forretning vil lade dig prøve dem, hvilket også vil være ekstremt uhygiejnisk, hvis du nu ikke køber dem du prøver...
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2019 kl. 14:30
Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

Du skal nok finde en ven/bekendt du kan prøve hos.

Kan ikke forstille mig en forretning vil lade dig prøve dem, hvilket også vil være ekstremt uhygiejnisk, hvis du nu ikke køber dem du prøver...
Det er vel ikke anderledes, end når der er forskellige andre mærker i de forskellige butikker, som godt kan prøves.
Kender desværre ikke nogen, som har dem.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2019 kl. 15:12
min kone prøvede samtlige i Hifiklubben uden problemer...

Det er da bare at spritte dem af - hvis du kan sidde på offentlig toilet/handle ind med indkøbsvogn/bruge din mobil/osv så er det altså ikke ulækkert at få ørepropper der sprittet af ;-)
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2019 kl. 15:12
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

Du skal nok finde en ven/bekendt du kan prøve hos.

Kan ikke forstille mig en forretning vil lade dig prøve dem, hvilket også vil være ekstremt uhygiejnisk, hvis du nu ikke køber dem du prøver...
Det er vel ikke anderledes, end når der er forskellige andre mærker i de forskellige butikker, som godt kan prøves.

Virkelig? Det svarer jo lidt til at man også lige kan prøve et mund (eller anus..) termometer inden man køber det Dead
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2019 kl. 16:04
Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

Du skal nok finde en ven/bekendt du kan prøve hos.

Kan ikke forstille mig en forretning vil lade dig prøve dem, hvilket også vil være ekstremt uhygiejnisk, hvis du nu ikke køber dem du prøver...
Det er vel ikke anderledes, end når der er forskellige andre mærker i de forskellige butikker, som godt kan prøves.

Virkelig? Det svarer jo lidt til at man også lige kan prøve et mund (eller anus..) termometer inden man køber det Dead
Hvad, har du aldrig afprøvet et termometer inden køb?? Det får jeg konen til hver gang. Skulle jo gerne virke.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2019 kl. 16:04
Oprindeligt skrevet af JaAndersen JaAndersen skrev:

min kone prøvede samtlige i Hifiklubben uden problemer...

Det er da bare at spritte dem af - hvis du kan sidde på offentlig toilet/handle ind med indkøbsvogn/bruge din mobil/osv så er det altså ikke ulækkert at få ørepropper der sprittet af ;-)
Netop. Jeg kan ikke se problemet.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
AnyFellow Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 99
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AnyFellow Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2019 kl. 17:53
Du bestiller dem online. Så kan du pakke dem op, prøve dem og returnere dem, hvis du ikke kan bruge dem.
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2019 kl. 17:53
Der er en øget risiko for mellemøre betændelse, svamp, m.m. hvis man deler øretelefoner. Og nej, det er ikke nok bare at tørre dem af med sprit.

Men, det er da op til den enkelte at tage den risiko Smile Jeg arbejder med høreapparater og ved hvilke risici der er.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2019 kl. 18:04
Oprindeligt skrevet af AnyFellow AnyFellow skrev:

Du bestiller dem online. Så kan du pakke dem op, prøve dem og returnere dem, hvis du ikke kan bruge dem.
Er du sikker på det? Jeg har nemlig kigget hos elgiganten, og der er de undtaget.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu