recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor kan LE40M61B købes billigst?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvor kan LE40M61B købes billigst?

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
blittrup Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2006 kl. 14:37
Hva hedder den model Irev og hvornår er den på markedet.
Med Venlig Hilsen

Christian
Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2006 kl. 15:20

hej!

Den hedder LE40R72B-og den er på markedet NU!

de regner med at have den på væggen FREDAG i Lyngby HI-FI KLUBBEN.

Men tjek den ud på deres side-det er da den du skal have!

Den er virkelig pænt designet.

Til top
erasmus Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-Februar-2006
Point: 29
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2006 kl. 16:08
HIFI-klubben hehe.. så kan man ligeså godt gå i FONA, de har ikke andet end deres eget skrammel (egne brands) altså ligesom ALDI og LIDL !

- hvis man vil have andet, så koster det 10-15% mere, end i en god netbutik.

Hvis du overvejer LE40R72B, som har teknikken med sig, men efter min mening ikke er så pænt som 61m, så har hifishoppen.dk det til 20995 Kr. Der skulle du også være sikker på det er Samusng DK-garanti. Se deres 6. bud på forsiden.

Redigeret af erasmus - 30-Marts-2006 kl. 16:17
Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2006 kl. 17:55
Ja-mod uvidenhed kæmper selv den bedste forgæves!
Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2006 kl. 17:57

Samsung.dk garanti????

Hvad er den værd-mod 2 1/2 års fuld garanti?

Til top
erasmus Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2006 kl. 14:53

Hej lrev,

Min kritik skulle ikke være rettet mod dig, men mod HIFI-klubben, som jeg desværre er blevet rigtig træt af. Jeg synes HIFI-klubben er blevet en "FONA" - bare med en række andre mærker.

Min aversion kommer dels af:
- deres pris niveau (jf. tidligere)

- tonen i deres kommunikation, trykt som personligt, hvor der tales til "konfirmander" med HIFI drømme og mindre hifi-kyndige. Deres trykte beskrivelser af egne produkter er en gang lyserødt forførelses snak, som nok får mindre hifi-kyndige til at føle de har gjort et kup, mens (vi?) andre må krumme tæer.

- man kan ikke returnere en vare og få pengene retur! (selv ikke uåbnede varer)

Oprindeligt skrevet af lrev lrev skrev:

Samsung.dk garanti????

Hvad er den værd-mod 2 1/2 års fuld garanti?

Der tænkte jeg på forskellen mellem garantien på parallelimport og Samsung-dk. Jf. links i mit tidligere indlæg. Jeg er dog ikke klar over om Samsung-dk garantien gælder 1 eller 2 år. Hvis HIFI-klubbens garanti dækker "ægte" 0-pixelfejl, så er den bedre.

/Ras

Til top
Birger Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-Marts-2006
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2006 kl. 17:08
Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2006 kl. 20:17

Jeg er enig med dig i,at HI-FI KLUBBEN slet ikke er hvad den har været.På godt og ondt-de har taget en hel del varer ind,som også konkurrenterne fører-og derfor til samme pris(man må jo ikke andet herhjemme(uofficielt)

Men det er da stadig det sted man har bedst mulighed for at sammenligne kvalitets tv direkte.Og at sammenligne med lige nøjagtigt FONA......det er da en uartighed.JeG mener ikke at klubben overhovedet har"skrammel" på deres hylder....i modsætning til FONA,hvor det ind imellem står i rækker!!

Vedr. returnering af varer:Det tror jeg faktisk at du er i din fulde ret til ALLEVEGNE...ifølge købeloven!

Til top
Mollerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2006
Point: 566
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2006 kl. 20:30

Lrev skrev

Vedr. returnering af varer: Det tror jeg faktisk at du er i din fulde ret til ALLEVEGNE...ifølge købeloven!

Det gælder kun hvis det er købt via nettet.

Ang. Hifi klubben, jeg stoler ikke så meget på sælger, men Hifi-klubben(Århus) er noget utroværdige, Alt det de sælger er det bedste og det de andre sælger er noget lort, hvis de så begynder at sælge der var noget lort hos andre forhandler, så er det et super produkt.

Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2006 kl. 06:56

Hej!

Selvfølgelig er der "smør" på,når de prædiker i HI-FI KLUBBEN,men......prøv at døm selv-det er ikke helt løgn,når de siger at det de har -er det bedste TIL PRISEN.Jeg læser mange udenlandske fagblade,og der er faktisk noget om at mange af deres prudukter faktisk er testvindere ......TIL PRISEN!!Selvfølgelig er der da også andre skorstene der ryger,men jeg bliver bare så irriteret hver gang jeg bliver mødt af en TOTALT ukompetent sælger hos de konkurrende butikker.Mit indtryk er at de trods alt ved noget om deres produkter i HI-FI KLUBBEN.

Og så har de vel markedets bedste rigtige GARANTI?

Til top
erasmus Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2006 kl. 11:27

Hej

Ok, sammenligningen med FONA holder måske ikke helt – begge er dog fine, når man bare skal sammenligne LCD/Plasma-tv. FONA i Frederiksbergcentret har faktisk et ret godt udvalg. Samsung m51, m61m i 32” og 40”, Sony KLV/S 26”-40” plus en del plasma (Pioneer) og diverse Philips, som jeg dog ikke har set nærmere på – for de var alle sølvfarvede. Efter min mening skal et tv have en sort kant omkring billedet (og helst et monitor look) – og HIFIklubben ligger lige om hjørnet.

Mht. til returret, så er det rigtigt, at HIFIklubben giver (skal give) 14 dages returret ved netsalg, mens kontant køb i butikken er en anden snak. Der har jeg dårlig erfaring. Man skal indgå aftale om returret ved købet (som de ikke oplyser om), ellers har de meget svært ved at give pengene tilbage. Ja - det er desværre ikke mere som i ”gamle” dage. 

Jeg er faktisk på vej i FONA :) De har en Siemens s440 trådløs tlf. til 599 Kr. –  både pris og tlf. skulle være ok. God Weekend.

/Ras

Redigeret af erasmus - 02-April-2006 kl. 11:36
Til top
madsb Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Januar-2006
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2006 kl. 11:27
Wow - fandt lige det nye Samsun LE-40R72B til kr. 17.999 hos Compumail.

Er der nogen her, der ved hvordan Compumails betingelser er mht. pixel-garanti på Samsung TV? Med andre ord - er de købt i DK ved den danske distributør? (Er de nok ikke til den pris)

http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=35782&a mp;a mp;type=tv_hifi

Redigeret af madsb - 06-April-2006 kl. 11:27
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu