|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
TBC1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
Naturligvis ![]() Fra deres faq/oss: Et album med 10 numre i masterkvalitet (24 bit) vil omtrent fylde mellem 750 mb og 1 GB, men størrelsen kan variere alt efter længden af albummet |
|
![]() |
|
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
![]() |
Jeg bruger www.7digital.com, som bruger 320 kbps mp3 som default. Derudover har mange af de mere almindelige CD'er mulighed for, at du selv vælger det format, du vil købe - hvis du eksempelvis foretrækker 320 kbps AAC.
www.7digital.com
|
|
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Online Point: 6410 |
![]() |
Tak til frugtkompot
7digital.com er præcis det, jeg har brug for
![]() |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
![]() |
You're welcome :)
7Digital er et rigtig fint sted, der desværre ofte bliver overset herhjemme.
|
|
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() |
AllFlac - lossless musik i flac og ape, og en metallica cd står til 4-5$ (musik mellem 15 og 30 kr for hele cd'er) eneste grund til jeg ikke har benyttet dem selv endnu, er de havde problemer med MasterCard og nu er jeg fattig igen :(
|
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8685 |
![]() |
Næppe lovlig til de priser.
Hvorfor ikke bare downloade via bittorrent i stedet for at oplyse kreditkort til diverse suspekte sites? Redigeret af lunddal - 07-Maj-2011 kl. 21:59 |
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() |
Og hvorfor så det, der er altså andre der sælger metallica fuldt ud lovligt? Prisen er bare ens betydne med det billigt.. Konkurrence er jo en god ting..
|
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
Simon, TC ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() |
Allflac.com er 110% sikkert ikke legalt og på linie med de andre lyssky sider, får kunstnerne heller ikke en krone her. Hvis man ikke orker at købe CD'en og ikke kan klare sig med at købe MP3 eller AAC på nettet, vil jeg påstå at det er mindre amoralsk at hente det gratis på usenet eller via torrents - Kunstneren får desværre heller ikke noget ud af dét, men i det mindste støtter man ikke russiske skyggeforretninger.
Jeg vil aldrig i livet, overlade mine kortinformationer til den side. Redigeret af Simon, TC - 07-Maj-2011 kl. 22:17 |
|
Tape Connection MKII
|
|
![]() |
|
bhaagensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 134 |
![]() |
Derudover kan man jo tænke lidt over om man nu *virkelig* tror på at man får flac-kodninger af de originale CD-filer - eller om det er noget konverteret fra mp3 e.l...
|
|
![]() |
|
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() |
jeg har prøvet at sammenligne og kan ikke høre forskel på Flac og MP3 320kb. så jeg stiller mig foreløbig tilfreds med det format.
|
|
![]() |
|
TBC1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
Hvis man hører det på en transportabel enhed (ipad, telefon, mp3 stik mv) med et par transportable høretelefoner, så er jeg tæt på at kalde 320 kbit/s MP3 for decideret overkill. Sagen er imidlertid en helt anden hvis man hører det på en godt og dyrt HI-FI anlæg eller Head-Fi anlæg, så åbenbarer forskellene sig. Ikke bare imellem 128 Kbit/s og 320 Kbit/s MP3, men også imellem 320 Kbit/s MP3 og FLAC. I praksis: Når jeg står i træningscentret med mp3 musik i ørerne fra min telefon, så er jeg bedøvende ligeglad med formatet, bare det er 128 Kbit/s MP3 eller derover (For først derunder begynder kvalitetsforringelsen for alvor at blive hørbar på mine transportable enheder). Det samme vil med rette kunne siges om easy-listening hvor musikken bare kører mens man laver ting i hjemmet (f.eks rengøring i køkkenet eller lign). Men i sofaen foran anlægget, eller med Head-fi gear'et på, når det så at sige er "for alvor" man hører musik, så kan jeg sku ikke leve med mp3 i forhold til CD eller Flac, da forskellen i den setting hurtigt bliver hørbar. Redigeret af TBC1 - 08-Maj-2011 kl. 15:05 |
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
Foreløbigt? Der indikerer du jo, at du måske ændrer mening senere. Hvad vil du så gøre til den tid - rippe alle dine CD'er igen i et bedre format? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |