|
Hvor kan man købe disse batterier? |
Besvar |
Forfatter | ||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10472 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-Januar-2021 kl. 16:11 |
|
Hvor kan man købe disse batterier https://www.nextgen.us/rechargeable-2-3-aaa-battery-for-rf-transmitter-p/nextgenbattery-01.htm eller nogle med tilsvarende specifikationer, nemlig: 2/3 AAA 400mAh genopladelige og med mål 28,0 x 10,0 mm. Det er vigtigt at diameteren på 10,0 mm ikke overskrides. Jeg foretrækker selvfølgelig køb i DK indenfor EU. Batterierne skal bruges til en remote extender som også er vist på linket. Udover Nextgen er den kendt under navnet Maximum og Digiality UFO remote extender. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
cnn3
Guld medlem Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Måske batteribyen.dk eller ebay?
|
||
mvh Christian
|
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har sendt mail til Batteribyen, men der går nogle dage inden jeg får svar. Googler i øjeblikket og vil prøve Ebay. Alle dem jeg har fundet hidtil er større end 10,0 mm i diameter, og det må de absolut ikke være. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5299 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lidt Google:
Findes både på Amazon og ebay, men vist alt fra USA |
||
Mvh. JørgenT
|
||
Thomas.T
Bruger Oprettet: 25-Juni-2016 Status: Offline Point: 196 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Her
Eller her Det skulle undre mig meget, hvis der ikke er plads til de sidste 0,25mm. Ellers kan du jo "afisolere" det ;-)
|
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Havde allerede været omkring de links Jørgen og Thomas foreslår, men USA er ikke en mulighed og selv 0,25 mm ekstra bliver for stort. Ved ikke om det går at file/slibe på sådan et batteri. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
Thomas.T
Bruger Oprettet: 25-Juni-2016 Status: Offline Point: 196 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kan du sagtens. Bare et lille snit med en kniv. Så kan du pille plastikken af. Så kommer det sjovt nok også til at ligne billedet fra dit oprindelige link ;-)
|
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for tippet. Vil prøve med et almindeligt batteri inden jeg eventuelt tager chancen og bestiller. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så er det afprøvet. Batteriet kan gå i hylstret med RF transmitteren så jeg bestiller et par stykker. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |