|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
exlærer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 886 |
![]() Sendt: 19-Januar-2009 kl. 13:21 |
Hej Jeg søger en billig Harman Kardon AVR 355. Har set på Dustinhome.dk, tyskesider og svenske sider. MEN jeg er ikke sikker på hvilke forretninger der er gode og hvilke der også leverer varen. Priserne svinger fra 7200-5400kr. Kender I nogle sikre steder? På forhånd tak E Redigeret af exlærer - 19-Januar-2009 kl. 13:22 |
|
![]() |
|
mougai ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
![]() |
www.digitalo.de bruger jeg altid og der er aldrig problemer
![]() |
|
![]() |
|
exlærer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 886 |
![]() |
Tak for hjælp Mougai. Vil prøve at se på hvad de har. Mvh E
|
|
![]() |
|
Sonder ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
http://www.cinemagic.dk/shop/harman-kardon-avr-3791p.html til 6999. Varene er fra Harman Kardon DK. |
|
![]() |
|
Heschen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2009 Status: Offline Point: 34 |
![]() |
Vil helt klart anbefale http://www.audiovision.dk/ De har butik i skive med sælger også lidt på nettet. Grunden til at jeg anbefaler dem er at jeg selv har købt selv samme AVR 355 hos dem, og er MEGET tilfreds med den serivce de giver. De have den stående fremme så jeg kunne høre den spille + de kunne give en masse tips med på vejen. Jeg er selv førstegangs køber og derfor ser jeg meget på service og hvad hjælp jeg kan få til produktet, OGSÅ efter jeg har købt og betalt. Jeg kunne sagtens have sparret 700,- ved at købe på nettet, men jeg syntes helt klart god service og mennesker der gider hjælpe med spørgsmål og alt det andet er langt mere ned 700,- værd
|
|
![]() |
|
![]() |
Kære Sonder og Heschen.
tak for jeres svar. Jeg vil også lige kontakte dem. De er begge i den dyre ende men service og sikkerhed er jo også en del af en god handel. Endnu en gang tak for jeres svar. Mvh E |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |