|
Hvor kan man sætte PDF software som standard? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7994 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er (synes jeg) et rigtigt godt PDF program, hvis man primært har brug for at åbne PDF filer, samt at lave kommenteringer som kan skrives på forskellig vis, tegne skitser o.lign. på PDF filen. Jeg har brugt det siden, tja jeg ved ikke - måske 2007-2008. Programmet har eksisteret siden 2004 siger Google (søg på "when was foxit reader released" og grunden eller en af grundene til at jeg valgte den over f.eks. Adobe eller nogle af de andre, var at den er meget hurtigere end Adobe til at åbne o.lign.
Redigeret af Thorvald - 09-Oktober-2025 kl. 06:06 |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19963 |
Bare du husker at opdatere den.
Foxit er den pdf reader jeg kender til der har haft flest sårbarheder….. Klaus
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7994 |
Det kender jeg så ikke noget til. Men den opdaterer også jævnligt ind imellem, så måske derfor jeg ikke har mærket noget til det.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19963 |
Med Foxit ville jeg ikke nøjes med at opdatere ind i mellem! Klaus
|
|
![]() |
|
Jeg opdaterer når den vil opdatere. Meget mere kan jeg jo ikke gøre. Og så bange er jeg iøvrigt heller ikke. Har aldrig haft særlige problemer, hvis nogen, med mine computere af den slags.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |