recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor købe i jeres Projektorer pære ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvor købe i jeres Projektorer pære ?

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvor købe i jeres Projektorer pære ?
    Sendt: 27-April-2010 kl. 19:45
Hvor købe i jeres Projektorer pære Question

Original Projektorer pære synde jeg er rimelig dyre i Danmark Cry
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2010 kl. 20:01
Vi kunne evt. prøve at finde en leverandør der vil give noget rabat ?
Her endnu ikke købt nogen, og ved ikke hvor jeg skal handle.
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
bchansen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 28-Oktober-2008
Point: 29
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2010 kl. 20:03

Vi har engang købt ved http://www.purelandsupply.com/, mener det var igennem Ebay.

Til top
Just Curious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Frederikssund
Point: 519
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2010 kl. 16:47
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2010 kl. 19:08
Oprindeligt skrevet af Just Curious Just Curious skrev:

Prøv denne adresse: http://www.best-seat.dk/mod.lamps.0menuid=64 

Hos www.best-seat.dk koste en pære 4.217,05 kr. plus forsendelse og den samme pære koste 2.131,83 kr. med forsendelse fra www.jacob-elektronik.de. 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2010 kl. 10:06
Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Hos www.best-seat.dk koste en pære 4.217,05 kr. plus forsendelse og den samme pære koste 2.131,83 kr. med forsendelse fra www.jacob-elektronik.de. 
Okey Startrek kan du præcisere hvilken lampe du mener har den store prisforskel ??
og ellers tak for linket...

Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2010 kl. 14:23

Okey Startrek kan du præcisere hvilken lampe du mener har den store prisforskel ??
og ellers tak for linket...

Det er tale om Sony LMP H200.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2010 kl. 16:50
Ja det vil jeg gi dig ret i startrek det er en voldsom prisforskel !! men har du prøvet at kontakte dem via mail for opdateret pris ?? jeg kan kun tro at det er en and det der, - selv i Dk kan du få en til halv pris af deres listepris... !!
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2010 kl. 17:10

Ja det vil jeg gi dig ret i startrek det er en voldsom prisforskel !! men har du prøvet at kontakte dem via mail for opdateret pris ?? jeg kan kun tro at det er en and det der, - selv i Dk kan du få en til halv pris af deres listepris... !!

Jeg regnet med at dette er prisen (og passe sikke meget god med vejledende pris for en projektor pære i DK), og gad ikke kontakte dem, da de ikke har skrevet fx. dagspris på deres hjemmeside og selv om jeg fik prisen ned så ville en pære fra fx. Tyskland være billige end DK.

Kunne også købe den samme pære i US (mene at prise lå på omkring 1700 kr., med så komme der jo en del afgifter m.m. på, og så ville jeg røge ind i en æskesky, så var tyskland mere sikke.

Redigeret af Startrek - 14-Maj-2010 kl. 17:13
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2010 kl. 17:18

Jeg synes det er lidt unfair at gøre det til en "DK vs DE" diskussion, når lampen kan fås til under 2500,- leveret fra en dansk forhandler. Ja, stadig en prisforskel, men så er vi nede på den mere normale forskel der nu engang er mellem landene.

Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2010 kl. 17:25
Oprindeligt skrevet af AV Precision AV Precision skrev:

Jeg synes det er lidt unfair at gøre det til en "DK vs DE" diskussion, når lampen kan fås til under 2500,- leveret fra en dansk forhandler. Ja, stadig en prisforskel, men så er vi nede på den mere normale forskel der nu engang er mellem landene.

Det er skam rigtig men man må husk på at så komme der forsendelse på en pære til 2500 kr. og så er vi måske op på 2600 kr. og så er der stadig omkring 400 kr. at spare på den, og det så er 400 kr. mere vær en den samme pære købet i fx. i Tysklande end i Danmark, er jo op til den enkles at bedømme. 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2010 kl. 18:08

Oprindeligt skrevet af AV Precision AV Precision skrev:

Det er skam rigtig men man må husk på at så komme der forsendelse på en pære til 2500 kr. og så er vi måske op på 2600 kr. og så er der stadig omkring 400 kr. at spare på den, og det så er 400 kr. mere vær en den samme pære købet i fx. i Tysklande end i Danmark, er jo op til den enkles at bedømme. 
Jeg er helt enig med Otto !! tænk at sidde at "fedte" med små 400 kr. på et produkt du ikke engang kan være sikker på at have ordentlig garanti på når det kommer fra Tyskland, bare besværet og ventetiden med forsendelser begge veje hvis det er defekt kan ikke opveje fortjenesten.

Jeg vil næsten vædde min gamle hat på at du Startrek bruger diverse DANSKE forretninger til at hente hjemmebio inspiration f.eks. HiFiklubben og når du så har besluttet dig for et produkt handler du det hjem fra udlandet - tænk i min verden er det lidt assiocialt tankegang !! at udføre denne form for indkøb da man ender med at udmatte de danske forretninger med rigtige ansatte og som  ikke bare er en webshop. det må i disse tider da være mere rigtigt at vi holder pengene i Danmark - ligegyldigt hvor stort eller lille man mener fortjenesten vil være Cry
By the way er der nogen der ved hvor man kan handle den nye Onkyo 608 billigt WinkWinkWink

Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu