|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
STP36 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2004 Status: Offline Point: 117 |
![]() |
|
Der er vel også Coolshop, 149,- for de fleste film ink. porto
![]() |
||
LG OLED65B7V
Denon AVR-X2400H |
||
![]() |
||
Stig82 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() |
|
De sender fra USA men årsagen til at deres fragt er en smule dyr, er at de max sender 3 film per forsendelse for så undgår de told skriver de. For det meste står der hvilke undertekster der er. Redigeret af Stig82 - 17-September-2008 kl. 17:51 |
||
Alan Pedersen
Panasonic TH-37PX70EA - Samsung SMT-H3106 YouSee HD Box (HDMI) - Panasonic DMP-BD50 (HDMI) - Onkyo TX-SR606 - Xbox 360 (HDMI) - Xbox |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() |
|
Èn film er mere end rigeligt til at prisen kommer over 80,-, og det koster noget lignende $16 i forsendelse for blot tre film, så jeg ved ikke hvad dyr fragt (én film koster $6) har at gøre med afstedsendelse af tre film ad gangen for at undgå told. |
||
![]() |
||
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
|
Cool Shop har bare ikke noget specielt stort udvalg, inden for Blu-ray film. Men det er da sikkert et udmærket sted at starte sin BD-samling op fra. Jeg har også selv købt et par stykker derfra. Og 149,- inkl. forsendelse er da heller ikke nogen helt skidt pris. Redigeret af musicus - 17-September-2008 kl. 19:13 |
||
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
||
![]() |
||
BjarneBK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 87 |
![]() |
|
Men de sælger da vist kun region A film, gør de ikke?? - Altså coolshop.dk.
Redigeret af BjarneBK - 17-September-2008 kl. 19:24 |
||
Jeg ÆÆÆÆlsker film!
|
||
![]() |
||
Stig82 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() |
|
Fragten bliver jo lidt dyrere fordi de splitter forsendelsen op hvis man bestiller mere end 3 film men tilgengæld kan man bruge rabat koder så kan man jo lidt føle at man spare på fragten. Eks. på koder: Redigeret af Stig82 - 17-September-2008 kl. 19:28 |
||
Alan Pedersen
Panasonic TH-37PX70EA - Samsung SMT-H3106 YouSee HD Box (HDMI) - Panasonic DMP-BD50 (HDMI) - Onkyo TX-SR606 - Xbox 360 (HDMI) - Xbox |
||
![]() |
||
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
|
Nej, det er alt sammen region B-kompatibelt. |
||
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
||
![]() |
||
BjarneBK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 87 |
![]() |
|
Ja, men i de fleste tilælde UDEN danske tekster... |
||
Jeg ÆÆÆÆlsker film!
|
||
![]() |
||
Miths ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Status: Offline Point: 413 |
![]() |
|
Amazon.co.uk - rimelig hurtig levering (især hvis de sender fra Tyskland i stedet for England, hvad de flere gange har gjort til mig) og priser jeg finder acceptable (sådan staves det da ikke på dansk, gør det? Det ser sgu forkert ud) - omend jeg ganske sikkert kunne spare lidt ved at kigge mig lidt omkring. Men jeg er doven og den "1-click order" knap hos Amazon er sgu så nem at klikke på
![]() Jeg skal dog ikke kunne sige noget om hvor ofte Blu-ray skiverne fra Amazon UK har danske tekster, da jeg aldrig har tjekket (undtagen et par gange for nylig hvor jeg er blevet bedt om det). |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Jo det gør det faktisk - altså staves sådan
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |