|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
petermou ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() Sendt: 02-September-2007 kl. 20:47 |
HEJ
Hvor køber i HD dvd film henne? jeg kender kun axelmusic.com |
|
![]() |
|
mortenkn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 323 |
![]() |
Har gode erfaringer med http://dvdcrave.com
De sender fra Australien (det tager ca. 5 dage), og nogle af de australske udgivelser er der undertekster på. Ellers bruger jeg denne prissammenligner, og køber hvor det er billigst |
|
![]() |
|
petermou ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Det var hurtigt!!! takker for svaret
![]() |
|
![]() |
|
mhelt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-April-2005 Status: Offline Point: 220 |
![]() |
jeg bruger www.dvdpacific.com (ganske vist til blu-ray) men de har også et omfattende udvalg af HD-DVD.
|
|
Pio 5090H
Mac mini/eyetv/pyetv/eyetv for iphone Panasonic DMR-EX87 Sony PS3 Pioneer DVR 540HX-N Yamaha YSP-800 + YST-FSW100 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() |
DVD Pacific har selvfølgelig alt der udkommer, såfremt distributørerne gider sælge til dem
![]() Generelt er Axel Music god hvis man skal have en film eller to, og så ved film nummer tre og derefter begynder DVD Pacific at kunne svare sig. |
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
De er godt nok billige de film fra dvd crave, som har Region B.
|
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
Hvor mange bestiller du højst af gangen.? Redigeret af Kenzo85 - 05-September-2007 kl. 14:59 |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Venligst ingen debat om ulovligheder i dette forum. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
![]() |
roger!
|
|
![]() |
|
GrillBiller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
Jeg har købt ca 30 film fra Axelmusic.com og der er generelt gået en 5-6
dage før jeg modtog dem. og jeg har også købt fra amazon.com .. ca 5 film.. (samme antal forsendels dage) nu har jeg lige lagt en bestilling på 6 film fra Dvd pacific... så det bliver spændende om hvor længe der går der. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg Bestilte 24 BD film fra Pacific og de første 12 kom efter 5 dage og det var med Swedish Premium. Det var jeg rigtig tilfreds med, de næste 8 film blev så sendt dagen efter de første og dem har jeg så ikke set endnu, men vi er også kun op på 6 Business Days, så der er lidt tid at løbe i endnu. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() |
Jeg tror lige jeg skal prøve Svensker-præmium så. Det normale svenskerpost tilføjede bare en ekstra uge til forsendelsestiden dengang det var gemt under den normale Airmail metode...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |