|
hvor køber I jeres film(BD)? |
Besvar | Side <12345> |
Forfatter | ||||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg droppede også en del BD pga der ikke var HD lyd - det er for ringe. Men ellers et godt tilbud, og koden virker stadigvæk
|
||||
Krjstoff
Guld medlem Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Blockbuster hvis det skal være dansksproget - uanset om det kun er tale eller undertekster.
Jeg gider ikke rode med at finde udenlandske udgivelser MED danske undertekster på... Det har jeg for længst erkendt at jeg er for magelig til. Hvis jeg er ligeglad med sproget, bruger jeg ofte Amazon. Eller Blockbuster, hvis jeg er impulsiv og bare vil have en film med hjem NU BB er typisk ret gode til prisen og det |
||||
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24782 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det er en fejl. Cdon smider bare DD på, for så bliver man kun positivt overrasket når de kommer. Men find filmene, og tjek lyden ved bdlive.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
MartinT
Bruger Oprettet: 28-December-2005 Sted: Ballerup Status: Offline Point: 104 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Så kan man altid regne med hvad der står angivet på bdlive. dk vedr lydformat på BD film? Kan der f.eks. ikke være forskellige udgaver hvor nogle udgaver ikke har HD-lydspor? |
||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24782 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
De skulle passe, hvis du køber efter det cover der er på. Der har været nogle film, som har været udgivet med DD, men så senere er udgivet med de gode lyde. Men du skal nok være uheldig, for at få nogen af de gamle.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
TBC1
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2006 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det var så en fejl de mistede >50% af salget på i mit tilfælde. Nu er der vel ikke gratis forsendelse mere, og så har jeg i hvertfald ikke tænkt mig at bestille dem jeg smed ud af kurven i går, men nøjes med den gode handel der var at gøre sig i går.
|
||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Koden virker til 23.59, efter deres egne oplysninger.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
TBC1
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2006 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Den virker ikke længere for mig, formentligt kan hver enkelt bruger kun bruge den 1 gang?
Redigeret af TBC1 - 02-April-2012 kl. 17:29 |
||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ja, det kan godt være, at den kun virker en gang, per person.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|||
|
||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Blockbuster har fået ny hjemmeside, og der har de lidt udvalgte tilbud, på spil og film. Ikke det store, men lidt er der da.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|||
|
||||
Besvar | Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |