|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() Sendt: 21-Juli-2007 kl. 08:25 |
Hej alle Jeg har ikke lige kunnet finde en tråd der udelukkende handler om priser på HD-film, så starter en (håber ikke der er en i forvejen) Jeg har selv bestilt 2 fra dvdpacific.com og 8 fra axelmusic.com Der er så tale om reg.1 film. Det betyder ikke det helt store for mig, men vil dog helst have udgaverne med DK-tekster. Jeg har set flere butikker i Sverige, der har mere eller mindre gode priser (alt efter hvilken film der er tale om) og nogle sender også til DK. Under alle omstændigheder er det billigere end i DK, også med fragt, ser det ud til. fx denne Jeg tænker, at tråden her skulle bruges til erfaringer osv. med indkøb af HD-film, både fra DK og udlandet. Som skrevet, håber ikke der er en tråd magen til et sted Boogie |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Den film du linker til er en af deres få billige. De fleste derinde koster omkring 278-289sek, det er vel omkring 230 dk. Det er stadig lidt pebret.
Det er nu debateret lidt hvor folk køber deres forskellige film henne, hvis du søger kommer der lidt frem ![]() Jeg har kun bestilt en gang fra udlandet, igennem dvdpacific og det var 4 film. Bliver nok også der jeg bestiller næste gang |
|
![]() |
|
Jimmi Jappe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
kan også anbefale denne side www.hidefdvd.com
|
|
Panasonic TX-P50VT20EA
Panasonic DMP-BDT310 Denon DVD 3910 Denon AVR-3808CI PS3 320gb hdd iMac 24'' iPhone 3GS 16gb iPad 2 32gb WiFi + 3g |
|
![]() |
|
Carsten Selleri ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
![]() |
De første par gange jeg har bestilt HD DVD film har været fra moviezoo.dk, men tror jeg vil prøve dvdpacific næste gang
![]() Redigeret af Carsten Selleri - 21-Juli-2007 kl. 17:42 |
|
![]() |
|
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
Ved der er mange der koster mere derinde, men nogle af de dyre er billigere i andre butikker, så hvis man fx kan købe 4-5 forskellige steder, kan det jo være, at man kan få de fleste film billigt! |
|
![]() |
|
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1022 |
![]() |
Hvor er det billigst med HD-DVD i EU så man slipper for at bekymre sig om told osv ?
|
|
![]() |
|
![]() |
www.axelmusic.com har nogle gode priser og her skal du ikke betale moms/afgift da de bliver sendt fra lagre i Holland og England. Der er tale om Reg.1 film uden danske tekster. Ellers www.dvd.se også nogle fornuftige priser på mange film, det er så Reg.2 film med danske tekster. Boogie |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12339 |
![]() |
Der er ikke tale om region 1 film, da der ikke er regioner på HD DVD. Mht. Blu-ray er der tale om Region A film.
|
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
play.com
|
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
![]() |
Vil det sige at vi her i DK ikke kan afspille blu-ray film købt hos axelmusic.com?
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Du tjekker bare de her lister inden du køber derfra http://www.thedvdforums.com/forums/showthread.php?t=478825 http://bluray.lindsite.dk/ ![]() |
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
![]() |
Nice!! tak. Troede lige jeg skulle til at give 220kr for alle blu-ray film |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |