|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12339 |
![]() |
For de flestes vedkommende skal der tjekkes ovennævnte lister, men eftersom min PS3 er japansk, så kan jeg være ligeglad med listerne ![]() Redigeret af Naiera - 26-Juli-2007 kl. 21:43 |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Misunder dig bare en anelse Neiera
![]() |
|
![]() |
|
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
www.ezydvd.com der har jeg lige købt Eragon med dansk tale til under 200.-
|
|
![]() |
|
Fanner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() |
Jeg har forelsket mig i Planet Earth på Blue ray, men den findes kun i R1 version. Ifølge linket højere oppe i tråden: http://www.thedvdforums.com/forums/showthread.php?t=478825 Så skulle den være regions-fri, så den kan spilles alligevel i i R2 maskiner, MEEEN gælder det også hvis det er en PS3 den skal afspilles i?? det ville jo være surt at købe den og så ikke kunne se den. |
|
![]() |
|
Messi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() |
Jeg er altså også vildt misundelig på Naiera
|
|
Panasonic 42" plasma
Apple TV Toshiba XE1 Denon AVR 3806 http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25131&PN=1 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12339 |
![]() |
Ja da, PS3'en er ikke speciel på den måde. Den opfører sig ligesom andre afspillere, og æder uden problemer f.eks. amerikanske udgivelser der er regionsfri. Husk i øvrigt at det ikke hedder region 1, 2, 3, osv., men region A, B og C ![]() |
|
![]() |
|
Fanner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() |
Ok, takker. Så ryger den lige i indkøbskurven. |
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
![]() |
Mon ikke der kommer en måde man kan gøre sin bæu-ray afspiller regionsfri ligeosm med dvd afspillere?
|
|
![]() |
|
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
Jeg ved det, men det er ikke alle der er klar over det. Stort set alle steder, man køber HD-film bruger de stadig betegnelsen reg.1, 2 osv. , så det var kun for at gøre det nemmere for andre når de køber i udlandet. Surt hvis man tror der er DK tekster på... Har i øvrigt lige modtaget 10 stk. hd-dvd fra england og usa... godt de amerikanske røg lige forbi tolden... Det er sgu dejligt med hd-film til en hundredelas stykket... Redigeret af Boogie - 27-Juli-2007 kl. 10:46 |
|
![]() |
|
FriendlyMots ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2007 Status: Offline Point: 195 |
![]() |
Okay har lige et par spørgsmål inden jeg bestiller fra Dvd Pacific :
1. Jeg regner med at købe en 5 film og bokse til ialt 1000 kroner. Er chancen så ikke "stor" for at det bliver taget i tolden når de sender sådan en stor pakke afsted i stedet for lad os sige en enkelt film i en lille kuverte ? 2. Hvilken slags fragt-form skal jeg vælge derinde. Der er en 4-5 muligheder for den billigste er enten via noget Svensk forsendelses metode eller "USPS Internationally Air MAil". Hvad vælger i derinde når i køber der ? Håber i har nogle svar for vil meget gerne have bestilt dem idag så jeg kan komme til at nyde min ps3 lidt mere :) |
|
![]() |
|
rapsacdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 633 |
![]() |
den første pakke jeg bestilte derfra bestod af fire BD-film. Jeg valgte den billigste postforsendelse og det tog knap halvanden uge og tolden rørte ikke ved den :-).
I fredag bestilte jeg to film derfra og regner/håber med samme succes som første gang. |
|
![]() |
|
![]() |
FriendlyMots:
1. Spørgsmålet er ikke så meget indholdet af æsken, men hvor stor den bliver. Jeg har haft success (kun fanget 2 ud af noget der ligner 80 gange) med at holde mig til 7-8 DVD'ers størrelse. 2. Vælg USPS International Air Mail. Det er den bedste kombination af hastighed og pris. Hvis du vælger en kurér bliver du med garanti nødt til at betale mere, da fortoldningen her foregår automatisk. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |