|
Hvor køber i jeres UHD'r |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | |||
Kenzo85
Guld medlem Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-December-2017 kl. 14:24 |
||
Hej Recordere,
Jeg ville høre om hvor i købte jeres UHD'r, Normalt har jeg benyttet mig af Elgiganten, men jeg synes af og til at udvalget af pre-orders ikke er til stede og f.x. er the Christopher Nolan Collection ikke til at finde hos dem. Jeg ville gerne undgå andre udgaver end engelske eller nordiske samt told pga. køb udenfra EU når jeg køber UHD'r og ja prisen skal ikke være højere end Elgigantens prislej. Nogen ideer? Tillægsspørgsmål: er det rigtig at tidligere nævnte box ikke har fået opgraderet lyden til Object baseret?
|
|||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg køber typisk hot el-mutanten og amazon.
Men også nogle gange når jeg er i US. BTW udkommer den Nolan collection ikke først den 19.12? det gøre den vist i us. Mener heller ikke den har Atmos lyd. Øv Øv interstellar i Atmos med volumen på -5 - 0db. |
|||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|||
Steen6400
Guld medlem Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Zavvi.com er også en mulighed, der købte jeg Dark Knight Trilogy med DK subs til 40£
Release d. 18/12, spændende hvornår den lander.
|
|||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
|||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis de sender fra Guernsey kan du se frem til et toldgebyr + moms |
|||
Rolias
Super bruger Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 469 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nolan-boksen kan forudbestilles her, og ifølge info på siden er der danske tekster på:
|
|||
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
|||
Susperia
Guld medlem Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Og det gør de åbenbart igen. Jeg har lige modtaget et brev i dag fra postnord, at jeg skal betale 192kr for at få min film fra Zavvi. Filmen kostede 130kr, og så lige 192kr oveni. Så det blev sidste gang, at jeg bestiller film ved Zavvi. |
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24765 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er også værst, den sidste 1-1½ måned op til jul. Der bestiller jeg aldrig noget. Hvis det var mig, så ville jeg få dem til, at returnere den.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6211 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Zavvi har en tysk afdeling, fandt jeg ud af (zavvi.de)
|
|||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24765 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Men sender de fra Tyskland? Man kan ikke altid være sikker.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Susperia
Guld medlem Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har ellers aldrig haft problemer, og vidste derfor ikke at de var begyndt at sende film fra Guernsey.
Når jeg køber tøj der, så har det nemlig ikke været fra Guernsey. Tør næsten ikke tage chancen, for at se om de sender fra Tyskland.
|
|||
Steen6400
Guld medlem Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg havde ellers undersøgt at de sendte fra England mainland, men kan jo være jeg er heldig. Ellers er det stadig en ok pris inkl. dummebøde
|
|||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
|||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
De har mange afdelinger, heriblandt på Guernsey, som huser deres ONLINE division. For at sælge varerne billigere, kan de undgå moms og told ved at sende varen fra en af øerne uden for EU, men beliggende ved UK. Er iøvrigt snart ligegyldigt, for efter Brexit er det jo sket med at handle med UK alligevel
Divisions Zavvi Group Limited Zavvi Limited Zavvi Retail Limited V Space Limited Vshop Retail Services Limited Piccadilly Entertainment Store Limited VR Services Limited Vretail Services Limited Ablegrand Limited Ablegrand (2) Limited Zavvi Online (Guernsey) Limited Zavvi Entertainment (Ireland) Limited Zavvi Retail (Ireland) Limited Zavvi (Ireland) Limited Harlandic Limited Redigeret af Kampus - 16-December-2017 kl. 14:52 |
|||
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |