|
Hvor køber i printerpatroner? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Nilloviz
Bruger Oprettet: 14-Februar-2016 Sted: Dk Status: Offline Point: 105 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-September-2021 kl. 13:01 |
Ja, som overskriften siger, leder jeg efter et troværdigt og billigt sted at købe printerpatroner. Nogen der har gode erfaringer? Synes der er en helt jungle af websites, der til forveksling ligner hinanden både med navn og udseende.
Tillægsspørgsmål, er der nogen forskel på original og "kompatible" printerpatroner kvalitetsmæssigt? Jeg vil gerne kunne printe fotos...
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19508 |
Funktioner
Tak(1)
|
Jeg har længe købt dem på det tyske eBay.
Klaus
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10450 |
Funktioner
Tak(1)
|
Ja, det er der. For godt en måned siden købte jeg en kompatibel patron til min Lexmark laserprinter. Printeren sagde den var tom. Sælgeren sendte mig en ny uden beregning, men samme resultat. Jeg fik herefter mine penge tilbage og bestilte en original patron hos Inkpro. Den virker. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Nilloviz
Bruger Oprettet: 14-Februar-2016 Sted: Dk Status: Offline Point: 105 |
Funktioner
Tak(0)
|
Øv. Ja, det var det jeg frygtede, at de var blevet værre ift kompatibilitet. Vil være spild at bestille fra Tyskland, hvis de så ikke virker...
|
|
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der kan være dramatisk forskel på kompatible vs originale patroner.En ting er farve-rigtighed, en anden meget mere lumsk er blækkets konsistens. En blækprinter kan nem få "forstoppelse" af udtørret blæk, hvis ikke den bruges jævnligt. Og så er det altså ikke nok at skifte patron, da "forstoppelsen" oftest er i selve pipeline-systemet mellem patron og skrivehoved. Uoriginalt blæk er desværre ofte meget værre til at tørre ud end originalt . . .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
wega2000
Ny bruger Oprettet: 24-Januar-2017 Status: Offline Point: 16 |
Funktioner
Tak(0)
|
har en ældre men ok halvdyr Epson photo printer, som jeg udskriver en del billeder på. Har altid blot købt det billigste kompatible blæk, og har endnu ikke oplevet problemer med hverken printeren eller kvaliteten på billederne. Søg på pricerunner og kig efter ml i pakken kontra pris
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19508 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken printer har du? Da min gamle Canon IP4200 blev træt, bestilte jeg en ny iP7250 fra "tinten-discount" på eBay. For 62€ kom der en ny printer og 20XL uoriginale patroner (i jun 2018), hvilket var billigere end hvad jeg kunne købe printeren for herhjemme. I september 2019 købte jeg så 40 XL patroner (igen "kompatible"/uoriginale patroner) til en samlet pris på 24€. Jeg har stadig en del på lager..... Farveægtheden er ikke 100% men det er tæt på, nok til at jeg selv printer fotos. Men farveægtheden har også en del med selve fotopapiret at gøre. Klaus |
|
kokken32
Bruger Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 81 |
Funktioner
Tak(0)
|
Af ren nysgerrighed, hvad bruger man en printer til i dag?
Personligt har jeg ikke brugt en printer de sidste 5-10 år
|
|
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
Ikke særligt meget.
Jeg printer nogle prisskilte, lidt fotos, laver “indretning” i modelhuse og udskriver skriftlige tilmeldinger til diverse knægten går til. Det er også derfor jeg stadig har flere printerpatroner på lager….. Klaus
|
|
Gromit
Super bruger Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 463 |
Funktioner
Tak(0)
|
Laser printer (farve eller monochrome) er den bedste løsning. Blækprinterer hører til på et museum.
|
|
SONY AF8 65", SONY STR-DN1080, Panasonic DP-UB820, Monitor Audio Bronze 6 Theater Package
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Online Point: 5286 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Laser printere er ubrugelige til foto . .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |