|
hvor køber man hjælp? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vonrask ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-April-2005 Sted: 8600 Silkeborg Status: Offline Point: 492 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Marts-2012 kl. 15:05 |
Efter at have læst en masse er jeg nok havnet der at jeg på sigt har brug for at købe mig til hjælp, når det gælder om at jailbreake min apple tv og opsætte min NAS, da jeg virkelig ikke selv vil kunne finde ud af det. Men så er spørgsmålet jo bare, hvor gør jeg det henne? Nogen som kan hjælpe og komme med anbefalinger?
Håber I kan hjælpe...
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du kan finde ud af at sætte et USB stik i din computer. Samt gå ind på en hjemmeside. Så kan du selv jb dit ATV. Det tager 10 min. Køb derefter firecore, det er endnu lettere. Der er folk på macnyt der sælger denne service
|
|
![]() |
|
vonrask ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-April-2005 Sted: 8600 Silkeborg Status: Offline Point: 492 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ok skal jeg lige have tjekket ud så...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |