recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor køber man Philips 32pf9731?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvor køber man Philips 32pf9731?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Eivind Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvor køber man Philips 32pf9731?
    Sendt: 22-Marts-2007 kl. 11:21

En af mine bekendte overvejer at købe dette fremragende fjernsyn (som jeg selv har). Men efter at Tape Connection ikke længere forhandler det, hvor vil I vurdere det er bedst at købe?

Det kan jo købes på diverse internet-forretninger til priser under 12.000. Laptops.dk er tilsyneladende billigst lige nu, men er der nogen der kender til "rigtige" butikker i DK hvor det kan findes til tilnærmelsesvis samme priser?

Hvis der skulle være dukket et bedre køb (f.eks. Hitachi'en?) op på fladskærms-himmelen i mellemtiden hører jeg naturligvis også gerne mere om det...

Eivind

Til top
Christian81 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-August-2005
Point: 81
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2007 kl. 15:54
Jeg var ude i en fona butik for at se TV'et, for derefter at købe TV'et hos laptops.dk. Jeg valgte så, at afhente det ved deres lagerhotel nord for herning, istedet for at få det tilsendt. Jeg kan derfor ikke se nogle udlemper ved denne metode frem for at købe den i en rigtig butik. :)
Til top
Jønsson Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-September-2006
Point: 59
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2007 kl. 16:18
Kt radio i odense... Der kan man også snakke med dem om prisen. Og du finder nok ikke bedere service. Ihvertfald ikke på fyn
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu